Sunday, January 4, 2009


Kendi resimlerine bakip, gulerken :)

misafirler gelmeden once nette gezip menu belirliyorum :)


Dolap faresi :)



Dun aksam ki misafirler icin hazirladigim masam









Iki haftalik tatilimizin bugun son gunuydu,yarin Mirzahan okula baslayacak , onu oyalama derdimiz de kalmadi artik, her gun bir yere gittik, bir gun arkadaslarla, bir gun carsida, iki gunde misafir agirladik, hafta bitmis oldu boylece :)

Ahrar 11 aylik oldu, bugun 3 adim attik koltuga dogru, bu ayin sonuna dogru yurur galiba :) mutfak dolabimi asagi indiriyor, o dagitmaktan yorulmadi bende toplamaktan, al-ver yapmasini ogrendik, abisinin odasi hazine gibi onun icin, cok mutlu oluyor her odaya girdiginde :) sutlu tatlilara hic itirazimiz yok :)
Mirzahan bir kulube uye oldu, her pazartesi gidecek,etkinlikler yapiyorlar, spor var , yarin ikinci gidisi olacak , ilk gittiginde partileri varmis bir suru hediye ve sekerle donmustu eve :)
Carsamba gunu asure gunu, pazartesinden baslayarak uc gun oruc tutalim diyoruz insallah.




5 comments:

Anne ve Bebisi said...

Dolap faresinin yakalandigi andaki yuz ifadesi cok sirin:) aaaa basildik:P diyor sanki:))) Cok sirin oldu annesi bu ufaklik masallah:)

New York'tan said...

Thanks Esra'cim, hareketlendikce daha bir sevimli geliyor bizede :)

Ayse said...

merhaba! esraya sandalwood ile ilgili biraktiginiz yorumu gordum... eger yakinlarinizda whole foods ya da dogal urun satan bir dukkan varsa bulabilirsiniz diye dusunuyorum. yalniz bu yaglar essential oil diye satildiklari icin bazen pahali gelebiliyor insana (ufacik bir sise 10-15 dolar idi 6 ay evvel). :)
sevgiler...

New York'tan said...

Merhaba Ayse :)Whole foods bana uzak ama organic urunler satan dukkanlar var,aklima gelmemisti onlara bakmak,cok tesekkurler :)

Aygül said...

Yerim ben Ahrar'ı yaaaa.... Çok tatlı Şeymaaaaa.Sanki bende bebek istiyorum :))))Biraz büyüdü ama:))