Wednesday, February 18, 2009


















Bu hafta okullar tatil, winter recess, Mirzahan ve Ahrar'la beraber geziyoruz hangi gunde oldugumuzu takip edemiyorum, Mirzahan'in sIkIldIm demeye firsati olmadi :)
Bugun arkadaslarimiz bizdeydi, okullar acikken hep kahvaltida bulusuyorduk tatilde Mirzahan'da arkadaslariyla oynasin diye bugune davet ettik misafirlerimizi, hepimizin arkadasi vardi benim, Mirza'nin hatta Ahrar'in bile , cok guzel gecti, bol muhabbetli ve kahkahali :)aksama camiye gittik eve dokuz bucuk gibi geldik.Ahrar'cim biraz mizmiz gorunurde hastalik belirtisi yok ama neden anlamadim ,dun hazirlik yapmaya calisiyorum ben mutfaktayken gelip ayaklarima yapisiyor beni kucagina al diye, iceri gelip oturuyoruz, sonra susuyor, kucagimdan inip oynamaya basliyor yani ben oturucam kucuk bey oynayacak gozu onunde olmam lazim :)) bu huyumuz yeni basladi :)
Yarin aksam Ny'dan ayrilacak olan bir arkadasa surpriz veda yemegine gidecegim cocuklari babaya satma niyetindeyim insallah :)

3 comments:

AskinAy said...

oy canim ya masallah masallah:)bende resimleri izlerken aklima dünümüz geldi bizde dün oyuncaklar diyarindaydik ayni benzeri resimlerini cektim ama bilgisayara aktaramadim malesef neyse hata düzelince koyarim artik:)sevgiler gülüm öptüm sizi cok cok..

New York'tan said...

Cocuklu olunca gidilecek mekanlar ayni demek :)

our twins of NY said...

Seymacim;
cok guzel bir gun gecirdik. cok cok tesekkur ederim. Ananemde hic sikilmadigini soyledi. hersey icin tesekkurler. gonlune yuregine saglik...