Saturday, February 7, 2009

Cok agladi yere koyunca sinifta kucagimizda tasidik babasiyla donusumlu :)
Im seven :)




Kotu anne Seyma, oglusu aglarken hala resim cekmeye calisiyor, abisinin odasinda buldugu kalemi acmis her yeri boya olmus :)



Bu resimde gordugunuz yer mantari annesi evi supururken , cekmeceleri acip annesine ait atki ve sallari yere atiyor begendiklerini agzina goturuyor resimdekiler favorisi, gecen gunde karsidan geliyordu pempe olan alt dislerine takilmis agzinda sallaniyordu atki :)




Tavuk ailesi olarak haftasonuda dahil yediden sonra ayaktayiz Ahrar ve ben 6 30 da kalktik, digerleri sirayla kalkti ama babamiza izin verdik kahvalti saatine kadar :) Mirzahan haftasonu kursuna gidiyor, giderken bizi tembihledi beni bugun erken alin toysurs gidicez tamam mi diye :)




Cuma ve haftasonu icin planlarimiz vardi ama soguk yuzunden erteledik, ben disari cikarim ama arkadaslar cesaret edemedi. Dun Mirzahan'a okulda ufacik bir birthday partisi yaptik, bir gun onceden cupcakeleri pisirdim, hazir frosting aldim bizim kremalari yemezler belki diye :), uzerinede susunu aldim , oldu size pasta :) ogretmenleri cupcake istiyor yemesi kolay diye , 10 dakikalik bir snack zamanlari var o arada yaptik, neyse Mirzahan mutlu oldu dolayisiyle biz de :) Haftaya tatailleri var kis tatili bir haftalik, bu aralar test oluyorlar masallah hepsi guzel, kitaplarimiz bitti okumasi icin kutuphaneye gidip almak zor geliyor bana cok yakin degil bir de Ahrar'la zor oluyor, o yuzden kitapcidan aliyoruz yeni kitaplar, her aksam okumasi gerekiyor , bu ara eski kitaplara dondu tekrar okuyor :)
Gecen hafta Issiz adami izledim merakimdan ,millet anlata anlata biteremiyor, begenmedim, basit geldi, erkek oyuncu hic olmamis, yani insanlarin hangi sahnede duygulanip agladiginida merak ettim, yani hic drama romance izlememis olsam neyse :) anyway i dont like it..
Babamiz cuma gunleri gec geliyor bizde aksam ustu arkadasa gittik giderken childeran's a ugradim inidirim varmis Mirzahan'a okulda giymesi icin penyeler aldim okul kiyafeti ve gezme kiyafetimiz ayri bizim :) haftaya sevgililer gunu oldugu icin her yer kirmizi, evler suslu , magazalarda oyle,en ilginci pizzacida o gune ozel pizza cikartacaklarini okudum resmide vardi kalp seklinde , siparisi simdiden vermek gerekiyormus , bakalim daha neler cikacak :)
Yarin kahvaltiya misafirlerimiz var, pc basindan kalkip, evi toplarlayip hazirlik yapmak lazim..
Unutmadan sevgili Aygul beni mimlemis, cocukken hangi oyunlari oynardiniz sorusuyla, thanks Aygul :)
Ben cocuklugumu doyasiya yasadim apartmandaydik ama o zamanlar disariya cikip oynanabilen zamanlardi, arkadas coktu, eskiyi cok nethatirlamiyorum malesef kotu ozelligim benim bana gore yani ama saklanbac, yakan ya da yakar top oynamak, bisiklet surmek, aksam ezanina kadar disarda oldugumuzu hatirliyorum :)) guzel gunlerdi ..

3 comments:

AskinAy said...

Nice yillara Allah bagislasin pek sevimliler masallah yeni cicileride hayirli olsun güle güle güzel günlerde kullansin...kalp seklinde pizza ay ne hos,dedigin gibi daha neler cikaracaklar bakalim,sevgiler canim...

New York'tan said...

Tesekkurler guzel dileklerin icin Askinay :)
Bu arada ismin kulaga cok hos geliyor :)

hande said...

Oğluşlarınız çok şeker özellikle ufaklık sabah sabah yüzünde bir tebessüm oldu :)) sevgiler