Monday, February 2, 2009



Cok keyif aldi yururken

Haftasonu klasigimiz pizza

Mirzahan'in proje konusu tereyag aromasinin microwave de misirlarin patlamasi uzerindeki etkisi , Turkce cevirisi kulaga degisik geliyor biliyorum :)



uc cesit misir aldik , yagli ,az yagli ve naturel, patlattiktan sonra saydik hepsini tek tek ,sonuc etkisi yok hepsi patliyor :)

Uc gundur bilgisayarin yanina ugrayamiyorum uzaktan bakistik bu donem :) hafta sonu Mirzahan'in science projectini yaptik ,yani o yapti ben yardim ettim ,arasira sesimizi yukseltsekte birbirimize:) bugun teslim etti ogretmenine projesini :).
Dun cok guzel bir hava vardi bahardan kalma oglen hep beraber parka gittik Ahrar ilk disarida yuruyusunu gerceklestirdi :) cinlilerin yeni yiliydi gecen hafta sanirim ,onlarin parade vardi yuruyusleri yani ama biz gidene kadar bitmis hic istemeden gitmistim zaten alisveris yapip eve geldik ve saat besten ona kadar mutfaktan cikmadim bugun misafirlerim vardi kahvaltiya onlara hazirlik yaptim Ahrar inanilmaz huysuz disi cikiyor iki tane, devamli beni gezdir modunda baska odaya gitsek agliyor, sabah beni cok zorladi uyumadi, masayi hazirlamam gerek bir yandan agliyor, uyutmaya calisiyorum uyumuyor, sonunda halida uyudu, hic bu kadar paniklememistim yetistiremeyecegim diye :) misafirlerim varken de yapisikti oyle idare ettik :) arkadaslarin birazi gitti ikindin digerleriyle de carsiya gittik yuruyerek, alisveris yaptik gunes gozluklerini denedim Guess'in modellerini begendik biz :) eve geldigimizde yediye geliyordu saat, gece 6 saatlik uykuyu saymazsak , gece onikiden 1 e kadar kitap okudum:) gunun geri kalanini ayakta gecirdim diyebilirim su an ayaklarim agriyor..
Cumarteside sabah yuruyus yaptim, gelirken bagel aldim kahvalti icin, degisiklik olsun diye ama hava cok soguktu carpildim resmen sabah sekizde benimle beraber disarida cop arabalari,camasirhanedeki insanlar, kahvecilerdeki insanlar disinda pek kimse yoktu :)
Mirzahan yarin yedi yasina giriyor, 02/03/02 de saat 4:45 de 8lb 2 oz olarak dunyaya geldi.
Babasinin kaleminden..
Mirzahanimiz, aslan oglumuz, ilk goz agrimiz, bir numaramiz, birinci numaramiz...
Hayatimizdaki yeni sahfanin ilk sayfasi...
Ilk annelik ve babalik sevincimiz-endisemiz, gururumuz-mesuliyetimiz...
Kendisiyle birlikte buyudugumuz, ogrendimiz, bir tecrube makinesi.....
Kendisinde cocuklugumuzu gordugumuz bir zaman makinesi......
Kardesi icin alt yapi hazirlayip standard koyan agir is makinesi...
Birikimimiz, servetimiz, duamiz, goz yasimiz, umudumuz, gelecegimiz ve dolayisla gecmisimiz, yani biz, ailemiz......




5 comments:

Anne ve Bebisi said...

Eniste ne kadar guzel yazmis oyle, kalemine saglik :) Masallah. Ikisi de hayirli evlatlar olsunlar insallah.

Ne kadar degisik, delikanli gibi cikmis Mirzahan :) Cok buyumus ve degismis su ara :)

Ahrar zaten sirinlik abidesi :D Yuruyusunu sevsinler :D Pitir pitir kacar artik :D

New York'tan said...

Tesekkurler Esra'cim, evet bu ara yuzu degisti sanki gecenlerde bir arkadasta soyledi aynisini :)
Ahrar'da ayni dedigin gibi :))

annesininoglusu said...

şimdiden nice hayırlı yaşlar dileyelim :))

arzu said...

Rabbim daha nice guzel dogum gunleri yasatsin hayirlisiyla...Babaniz cok guzel dile getirmis duygularini. Bende Esra gibi dusundum, hakikaten simasi farklilasmis gibi yada gozluksuz oldugundan mi?aslinda gozluksuz olmak daha cok yakisiyor Mirzahan'a:)Ahrar'a da masaallah diyorum cabuk cabuk yurumus:)sapkasi cok yakisiyor cok sirin gozukuyor:)opuyorum seni ve cocuklari!

New York'tan said...

Tesekkurler Annesininoglusu :)

Arzu'cum thanks,bence de gozluksuz daha tatli Mirza :)
Ahrar 11.ayimiza girerken yurudu tutamiyoruz artik onu :)