Friday, February 27, 2009

Ev telefonumuzu degistirdik ve dsl de degisti, internetimiz yok sali gunune kadar, cevreden buldugu networklerden giriyor pc internete ve su an 10 dakikadir bagli nete, neye bakacagimi sasirdim:)oyle alismisim ki,Tvmiz , telefonumuz, tarif defterimiz, gazetemiz, herseyimizmis internet , ozledim cok :))
Birazdan arkadasa gidecegim aksam gezmesi olacak, Ahrar uyuyor , Mirzahan arkadaslariyla beraber, hafta sonu icin var olan planlarim son anda iptal oldu ama pazar gunu misafirimiz var :)
Hava guzel iki gundur parka goturuyorum cocuklari , Ahrar cok memnun halinden ne yapacagini sasiriyor, nereye yuruyecegini, yerden ne alsamda yesem diye dusunuyor, parktaki parmakliklari yaliyor kac kere yakaladim, yerdeki yapraklari agzina goturuyor , kesfediyor her seyi :)
Telefonla konusmasini ogrendi, benim cep caldiginda yanima gelip istiyor babasi zannediyor her arayani, telefonu verdigimde eline alip kulagina goturmeye calisiyor ki bu basinin arka tarafi oluyor :) kendi kendine konusuyor , gormeniz lazim halini :)
Fotograf yukleyemiyorum, zayif baglantim, kesilmeden bitireyim postumu..

1 comment:

AskinAy said...

güzel bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle gülüm oy canim yaa o halini görmeyi cok isterdim:))sevgilerimle öpüyorum sizleri canim..