Monday, February 9, 2009

Meksika mutfagi tercihimizdi bu hafta, taco,nacho..


Yurumeye basladiktan sonra kucagimizda durmuyor kendini atiyor indiirn beni diye..












Haftasonu cok guzel bir hava vardi, gunesli biraz serin, sahilde yuruyus yaptik, market alisverisi yaptik, dun sabah kahvaltida misafirlerimizi agirladik bir gun oncesinden aksama da misafirlerimizin gelecegi belli oldu, babamiz cocuklarla ilgilendi, bende aksama hazirlik yaptim :)buraya yeni tasinmis bir ablayla tanistik, kizlarda geldi kaynattik :))
Gecenlerde arkadaslarla sohbet ederken cocuklara geldi konu, ayni yas araliklarinda bebislerimiz, bu aylarda malum cok hareketliler, cok meraklilar , karistirmayi dagitmayi seviyorlar :) gittigimiz ortamlarda zorlaniyoruz bazen, herkesin kendi evi kendi duzeni sehbalari sus esyalari var ozellikle ufak bebisi olmayanlar da daha zor oluyor, bizler genelde cocuklu oldugumuzdan rahatiz birbirimize giderken ama hic duzenini bozmayan arkadaslarda var bebisleri hic dokunmayan sehbalara vazolara,bizim oturma ve misafir odamiz bir o yuzden genis ve rahat olsun diye cok fazla doldurmadik zaten yerde yok :) Ahrar'dan once sehbam vardi uzerinde cerceveler mumlar olan Ahrar emeklemeye baslayinca kaldirdim cunku ortuyu cekmeye baslamisti, uzerine dusmesin diye, yani hic ellemeyen, dokunmayan bebislere sasiriyorum ya da anneleri onlari anlatirken biz hic bir seyimizi kaldirmadan buyuttuk diyenlere , bebisine kizanlari da duydum , Ahrar'a kizsam anlamaz ki cok kucuk, annecim yapma diyorum yuzume bakip guluyor :) bu ara vurmayi ogrendi yani acitmak icin vurmuyor tabii, bazen sevgi gosterisi olarak kullaniyor ama herkese yapiyor :)) dun aksam Tunahan'i gordugu zaman yanina gidip dokunmaya calisirken yakaladik hep :)) kisacasi hepsinin dikkati farkli yonde bazilari karistirmayi seviyor, bazilari annelerinin yaninda oturmayi( sometimes i'd like to prefer this one :) ), bazilarida cok merakli :)



12 comments:

AskinAy said...

bayildim resimlerdeki manzaraya harika,bebisler öyleler iste canim ya benimkide hic yerinde durmaz ne var ne yoksa tasir ortaliktan:)yapma desen zaten inadina yapacak bu hareketimiz onlarin ilgisini topluyor aksine devam ediyorlar kurcalamaya:)kendi haline biraksanda ayri bir sorun tüm gün arkasindan kostur dur artik,neyse gülüm iste böyle bebislerimiz yinede her haliyle tatlilar onlarda hakli kesfetmek istiyorlar yoksa nasil ögrenecekler neyin ne oldugunu:)merakli olmalari bir bakimada iyiymis:)öpüyorum sizi cok cok sevgiler..

New York'tan said...

Ben de rahat birakiyorum evde dedigim gibi dagitacak cok fazla bir sey yok zaten,rahat edebilecegim yerleri tercih ediyorum Ahrar'la disarida idare ediyoruz :))

Anne ve Bebisi said...

Ne guzel gunbatımı:) Ben de bayildim fotolara:)

arzu said...

Ahrar 4. fotoda cok seker cikmis Masaallah, anne-ogul gunbatimi fotonuzda pek hos:)Ayrica Seymacim ben evde birsey karistirmadan buyuyen cocuk yoktur diye dusunuyorum, olanlarda gittikleri yerde daha cok karistiriyorlar bence. Bir arkadasimin cocugu evlerinde sehpa uzerinde duran mumlara, fotograf cercevelerine dokunmuyordu ama bize geldiginde bir-iki taneyi gecmeyen sus esyasini kurcalamadan kendini alamiyordu:P, anneside bu duruma hep sasiyordu:P

Aygül said...

Şeymacım ohh ne güzel gezmişsiniz ailecek.Şu çocukların karıştırma meselesine gelince annem 2 kardeşimde hiç birşey kaldırmadı ve onlarda ellemeiler.Emin'de de kaldırmamamı söyledi ama ben başa çıkamadım.Daha ilk yürütece koyduğum gün çok güzel bir şekerliğimi yere indirdi:)neyseki ayağına bacağına gelmedi.Bende bu seneye kadar hep topladım.Yeni eve taşnınca bir heves yayıldım yine.Salonda oturmadığımız için gün içinde çok karıştırmıyor.Ama misafir gelince GÖRMEMİŞ GİBİ:)) sehpa tepesinde:)))).Sağlıklı olsunlarda gerisi boş:))

New York'tan said...

Biz de sevdik manzarayi Esra'cim

Haklisin Arzu, benimkiler oyle degil (di)ya kiskaniyorum galiba karistirmayan cocuklari :)senin anlattiginda ayri bir olay yani evde karistirsinda gezmede yapmasin bana gore :)

Aygul'cum sen gezersinde ben gezemezmiyim :)
Cocuga gore degisiyor diyorum bak senin kardesler masallah usluymus :)

Rana Eslem GULMEZ said...

merhaba seymacım hakıkaten her cocuk buyurken muhakkak bır sorunla buyuyor soyle dortluk bır cocuk gormedım o yuzden hıc uzme tatlı canını rana karıstıran bır cocuk degıldı dısarda ıstedıgı zamanda burası bızım evımız degıl dedıgımde bırakıyordu ama malum bızdede ısırma vardı ama bende bu yuzden gıtmedıgım arkadaslar oldu rahat edecegım rahat olabılecegım davetlerı kabul edıyodum herzaman relaax olmakta fayda var cok kısa bir sure sonra gececek ınan.bu arada benden sonra yenı gelen mı oldu?sevgıler...

Mısır Patlağı :) said...

:)) Resimlerinis çok gzzzeeelllll minikte yürüümüşş maşallahhhhh erkenci dimi biraz :)
ahrarla senin foton çok gsl :)
iyi haberlerinzi almak çok gzl öptük sizi..

New York'tan said...

Emine'cim uzulmuyorum ya henuz oyle karistirmaya baslamadik elh,olsada problem yapmam :)
Dedigim abla buradaymis zaten de brooklyne yeni tasinmis :) optuk sizi:)

Kubra'cim Ahrar 11'e girerken yurudu, erkenci galiba :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Resimler cok guzel .
Cocugun karistirmayani olmaz bence bazisi evde,bazisi gittigi yerde mutlaka karistirir yada merakindan elleme istegi duyar buda gayet normal bir sey zaten degilmi yani!

New York'tan said...

Katiliyorum dediklerine Tuana Berra'nin annesi :) zarar vermedikten sonra kendilerine :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Seyama cim bloguma bi goz atarmisin :-))Odul icin.

Sevgiler.