Monday, February 23, 2009

One year




Internet baglantim gelip gidiyor, slayt sovu yukleyememisim, o yuzden sildim.


Mutluyum bugun ehliyetteki sorunu hallettik, orijinalini almak icin dort aydir bekliyorum, simdiye kadar elimde bir belge var onunla kullanabiliyordum ama onunda suresi gecen hafta bitti, DMV ye besinci gidisimde olsa iki hafta icinde gondereceklerini soylediler :))rahatladim.
Supurgem bozuldu bu benim dorduncu supurgem hic sansim yok bu konuda her turlusunu denedim hepsi elimde kaldi:) DMV cikisi searsa ugradik, yenisini aldik insallah uzun sure gider :)
Ahrar rahatsizdi gecen hafta Dre goturduk, hafif ates ve oksuruk vardi, halsiz degil ama istahimiz azaldi bu da beni geriyor.Yemek istememesi normal ama ben illa yesin istiyorum :) frenlemeye calisiyorum kendimi :)
Annesinin, bebegi , bocegi, aski, babasinin aslani,oglusu, abisinin oyun arkadasi , evimizin nese kaynagi Ahrar'cim yarin bir yasina giriyor, dun resimlere bakarken ne cabuk buyumus, kocaman olmus dedik,gecen sene bu vakitler geziyorduk carsi pazar, anneanne ve dede ile beraber, ben hastanaye gitmemin uc saat oncesine kadar carsida gezdim, sahilde yuruyus yaptim :)
Ahrar'ima Hz. Allah hayirli uzun omurler versin , iki cihanda saadetler nasip etsin insallah hep beraber ..

6 comments:

AskinAy said...

yeni süpürgeni güle güle kullan canim dilerimki yine aksilik cikarmaz,gecmis olsun melegimize,saglikli sihhatli mutlu dolu yillar diliyorum,sevgiler..

New York'tan said...

cok tesekkur ederim :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

yeni supurgen hayirli olun canim bende 3 uncuyu aldim bakalim artik hayirlisiyla buna bise olmaz insaallah.
Ahrar cigin yeni yasini kutluyorum rabbim hayirli uzun omurler nasip etsin sevdikleriyle birlikte insaallah.

Seyma cim sende benim gibi gezmeyi seviyorsun sanirim :-))bende doguma gitmeden bi 10-15 dk once girmistim eve.

Rana Eslem GULMEZ said...

ahrarin yeni yasi hayirli olsun saglikli ishatli gunler gecirirsiniz insallah)ehliyetini almana sevindim gule gule kullanirsin.supurge konusuna gelince hayatim ayni sikinti bendede var iyiside kotusude bir yildan sonra bozuluyor benimkide cekmemeye basladi bosch hemde ama burda hakikaten elektrikli aletler ucuz vede dayanmiyor insallah bu seferki uzun omurlu olur.sevgiler...

New York'tan said...

tesekurler Yasemin, insallah bu sefer ki biraz uzun dayanir
Emine'cim tesekkruler, her gun supurdugumuz iicn mi bu kadar cabuk bozluyorlar acab :)

arzu said...

Nice guzel dogum gunlerine ve de yillara insaallah!Rabbim Ahrar'i size, sizide ona hayirli etsin insaallah,opuyorum cok:)