Friday, February 13, 2009

Sevgili Yasemin bu dostluk odulunu gondermis , tesekkur ediyorum kendisine :) aslinda kurallari var ama arkadaslar benim kusuruma bakmayin, cok yoruldum Ahrar'in uykusu geldi uzatmadan yazmak istiyorum, ben de bu odulu sevgili Esra'ya, Aygul'e, Arzu'ya,Emine'ye, Seyhan'a, annesinin oglusuna kisaca herkese gonderiyorum :)


Ahrar emzik ve battaniyesi ile beraber uyuyor hatta biz aramizda Ahrar battaniyesini aldimi transa gecti diyoruz cidden oyle oluyor, agzinda emzik elinde battaniyesi oyle geziyor :) Bugun sevgili Yeliz kulaklari cinlasin :) hani cizgi film karakteri var ya Charlie Brown ona bezetti, dogru dedim aynen oyle battaniyesi elinde yerde surunuyor :) yikamaktan kenari yirtildi bu arada :)


dislerimize bakin, 8 oldular masallah








Bu ogluma bir turlu poz verdiremiyorum :)


Haftaya hizli basladik ve oyle devam etti, pazartesi kahvaltiya davetliydim, gitmeden Ahrar'i parka goturdum guzel havayi bulmusken artik tutamiyorum onu arabada disari cikip yurumek istiyor, park cok hosuna gitti bir ara abartip yeri falan yaladik merakimizdan :))
sali gunu de bir arkadasa davetliydim ama gidene kadar halledebilecegimi dusundugum isimi halledemedim, ehliyetim konusunda yasadigim burokrasi olayindan sinirlerim tavan yapti,bu bana guzel bir yemek ve uzerine tatli olarak unutturulmaya calisildi ( thanks to my Gonca:))
dun de arkadaslarla alisverise ciktik, gezdik , ben bu ara ogluslara aliyorum :) kizlar guzel gomlekler aldi rengarenk :) donuste pizza alip bizim eve gectik.
Biraz once akika programindan geldik, Ahrar kalabaliktan sIkIlmis galiba eve gelince cocugum cok mutlu oldu simardi, degisik sesler cikarmalar, kendi kendine oyunlar yapmalar :)
Mirzahan yanima iki kere ugradi arkadaslarini bulunca gozu bizi gormuyor , bugun servisten ilk Mirzahan indi elinde iki tane cicek var sasirdim ( avrupa yakasindaki sahika soyluyor gibi dusunun :)), bugun okulda bake salelari vardi, sevgililer gunu oncesi satis yapmislar, biraz para vermistik harcamasi icin, hem babasina hem de bana cicek almis dusunceli oglum kendinede bir suru seker :))
Haftasonu planimiza babamiz dahil degil simdilik :), yarin gece buyuk ihtimal evimizde uyumayacagiz, babalarin toplantisi var, biz, anneler ve cocuklari beraberiz :))



4 comments:

AskinAy said...

oy oy oy bu yakisiklinin gülüsünü uyumasini sevsinler pek seker masallah,benim oglusumunda uykusunun geldigi battaniyesine sarilmasindan anlasiliyor:)büyük oglunun size vermis oldugu cicekler ne hos bir davranis bu ne güzel..sevgililer gününüz bol olsun canim,hepinizi öpüyorum,sevgiler..

Aygül said...

Şeymacım ödül için çok ama çok teşekkürler.Gerçekten sende benim çok severek okuduğum ve kendime yakın gördüğüm bloglardan birisin.Çok teşekkürler tekrardan.:)))sevgiler

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Cok tatli uyumus ya halinin ustunde oylece...

Mısır Patlağı :) said...

Çok gzl ve doğal bir şekilde uyumamış ahrar resmen sızmış :D