Monday, March 30, 2009

Bugun Ahrar'in calisma masasina cikabildigini ogrendim (15 dakikalik sessizlik sonrasi ) :))
Washington'daki space museumdan fotograflar

























Nationel monument ( Anit)







Mirzahan ve arkadaslari White house onunde








capitol (kongre binasi)









Department of the treasury ( hazine bakanligi )






















Hayirli bir is icin yaptigim ananasli tartim












mutfaktayken yine bir sessizlik olur ev icinde anne odalari dolasir tek tek son odaya geldiginde, ilk basta bezler gozune carpar sonra da oglusu :)) anneye uzatilir bir tane al denir, masum gozukmek icin :))













abisinin bloklari Ahrar'a miras kaldi, oda zevkle oynuyor :)
Fotograflarda gordugunuz gibi biz hafta sonu Washington'daydik, ucuncu gidisim benim, biz arkadaslarla beraberdik, Mirzahan'da arkadaslari ve babasiyla beraber muzeleri gezdi, beyaz sarayi cok merak ediyordu, muradina erdi, Obama hayrani bir oglum var benim:) guzel gecti gezimiz zaman zaman yapmak lazim, cok tatli insanlarla tanistik, bol muhabbetli bir hafta sonuydu :))














4 comments:

Yeliz Malik said...

Amaninnnn :) Masa ustune cikmalar ,diaper'larini allak bullak etmeler..Bu blog bana ileride neler ile karsilasacagimi gosteriyor :))

Isimlerinin anlamlari ne kucuk meleklerinin ?

sevgiler

New York'tan said...

Yeliz'cim ufakliklar ne hale gelebiliyorlar bak dermisim :))
Mirzahan, beyefendi, Ahrar da ozgur, hur demek :))

Aygül said...

Yerim ben o masaya çıkan şekerin dudakların:)Nasılda ciddi bir iş yapar gibi görünüyor:)))Eeeeee annesi çocuk sana yardım ediyor bezini değiştirmen için:)Hamarat çocuk vesselam:))Öpüyorum şekerleri.Mirzahan'da abi artık

Yeliz Malik said...

Harika isim tercihi.Anlamlarida isimleri gibi guzel .
masalla masalla :)