Monday, March 2, 2009

Cuma aksami soframiz, Nevil abla okuyorsan eger sensiz bogazimizdan gecmedi inan :)
Bu da benim cam baligim temizliyor diliyle, balik burcu zaten :)




Tadi nasil acaba :)








Ahrar yerlerde abisinin pesinden kosucam diye :)





Dun aksam arkadastan gelirken saat 11 civari kar atistirmaya basladi, sabah kalktigimizda snowstorm vardi, her yer bembeyaz, karlar havada ucusuyor, hic insan yok caddede, okullarin tatil oldugunu ogrendik, evde ve disarida sessizlik hakim oldugu icin, ben de ses yapmadim hic :) ikiside saat sekiz bucuga kadar uyudu, kahvaltida bulusacaktik arkadasta iptal olur mu demistim ama kar bize viz gelir :), hep beraberdik guzel bir kahvalti yaptik, babamiz erken geldi kardan dolayi cocuklari aldi ben biraz daha oturdum :) uzun zamandir boyle firtina olmamisti, hala soguk hava.


Mirzahan buyudu ya , buyurken zevkleri de degisiyor, izledigi filmler, okumak istedigi kitaplar, giymek istedigi kiyafetler, simdilerde starwars meraki basladi, fimlerini izliyor, kim kotu kim iyi onlardan bahsediyor, biz de dinliyoruz :)






video

4 comments:

AskinAy said...

oyy canim yaa yerim onun gülüsünü ben güzel birgün gecirmissiniz negüzel:) resimlerde harika masallah yakisiklimiza,öpüyorum sizleri sevgilerimle..

our twins of NY said...

Gulusunu yerim senin Ahrar!!!

Aygül said...

Şeymacım ben geldim canım.Notunu aldım aslında merak edecek birşey yok çok şükür.Sadece biraz evdeyim artık.Hem bedenen hemde ruhen çok yoruldum biraz dinlenmeye geçtim.
Ahrarcığımın dilini yerim ben yaa:)))Temizlesin heryeri de pis kalmasın.İnan Emin zaman zaman pis yerleri ve şeyleri yalamaktan vazgeçmiyor.

Mısır Patlağı :) said...

Maşşallah kayaktanda yanlız kaymaya başladım mı iyiice büyüdü demektir ahrarcık sevincide çok gsl :)