Wednesday, March 11, 2009

Komposto mu, Hosaf mi

Saclarimiz uzuyor, kestirmeyecegiz bir muddet , Aynur'un tezi vardi saclar uzaginca kivrilir diye , bizimkide kivrilmaya basladi :)

Evet Komposto mu , hosaf mi , sizce hangisi , evde yaptigim zaman babamizla birbirimize takildigimiz konu, ben komposto diyorum o hosaf :) nette okumustum, eskiden hosafti, modern zamanda komposto oldu diye , arastirdim meraktan ama oyle degilmis, kuru meyvelerden yapilan hosaf, taze meyvelerden yapilan komposto, bu durumda bugun bizim evde pisen hosaf oluyor :)
Burada yemeklerin yaninda mutlaka icecek oluyor, Tr'deyken oyle adetim yoktu, Mirzahan buyudukce istemeye basladi, portakal suyunu sevmiyor, asitli icecekleri misafirden misafire aliyoruz bazen et yemeklerinin yanina istedigimiz zaman aliyoruz, cranberry tercihimiz, diger meyvelerle karisik olan cesitleri, ben icemiyorum, o yuzden hosaf veya komposto yapiyorum kendimize :)
Ahrar bugun bir senelik hayatinin rekorunu kirdi ,saat on bucuk ve hala uyuyor, arasira bakiyorum nefes aliyor mu diye :) bir haftadir uyku duzenimiz degisti, gec yatmak istiyor, kendi kendine halinin uzerinde uyuya kaliyor, sabahlari da gec kalkiyor, gunduz uykusu 1 e dusecek sanirim bu gidisle.
Mirzahan kardesinden sikayetci bu aralar, legolariyla oynayamiyormus rahat rahat yerde, odanda oyna diyorum, hayir sizin yaninizda oynamak istiyorum diyor, Ahrar varken imkansiz tabii, abisinin emek emek yaptigi legolara atliyor cunku :) dun mutfaktayim Ahrar'dan ses geliyor baktim Mirzahan yatagina koymus kendisi icerde oynuyor, ufaklik da bagiriyor abisine :)) cikar beni buradan diye :))

6 comments:

AskinAy said...

oglusa uzun sacta cok güzel yakisir eminim:)oy oy legolariyla negüzelde uyum saglarmis kiyafeti allah nazarlardan korusun öptüm cok cok:))

Anne ve Bebisi said...

ayy cok komikler abi kardes :)) zavalli abicik, onu cok iyi anlarim ben :D Ne el degmemis bebeklerim parcalandi, ne ders kitaplarim karalandi benim :)))

Ben de cok severim, hem hosafi hem kompostoyu :)) Uzun zamandir yapmiyordum, soyle bir erik compostosu yapayim yakinda :D

New York'tan said...

Tesekkurler askinay, senin oglusun saclari gibi olur insallah bizimkide :)
Esra;cim buyuyunce boyle sorunlar oluyormus ogrenmeye basladik artik, Ahrar ne kalem birakiyor, ne de oyuncak, herseye ortak :)
afiyet olsun simdiden :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Hosafla ,komposta arasindaki farki ogrenmis oldum sayende Seyma cim:)))

Abi -kardes kavgasi basladi demek bazen senn icin zor olada o halleri cok sekerdir diye dusunuyorum:))

Sevgiler.

arzu said...

Canim cok guldum Mirzahan'a, cok tatli ya:)

Aygül said...

aslında tam yorum yazacaktım hoşafla kompostonun farkını ama sen yazmışsın şekerim:))canım çekti valla