Saturday, March 7, 2009





























Mirzahan babasiyla igloo yapti, Ahrar'i da icine oturtular benim itirazlarima ragmen..:)



Bir onceki postta firtina vardi demistim simdi de 17 derece sicaklik vardi bugun diye basliyorum, arada 6 gun var sadece, sabah kalkinca tum pencelereleri actim, balkonun kapisini acik biraktim Ahrar uyuyordu, balkonu toparladim, supurdum, camlari sildim . Ahrar yalaya yalaya disarisi net gozukmemeye baslamisti :)) oglene dogru ciktik, Ikea'ya Mirzahan'a yatak almaya gittik once, 3 saat gecirmisiz orada, begendik bir tane sonunda cok kalabalikti malum hafta sonu, eve geldik aldiklarimizi biraktik Manhattan'a ugradik, sonra da Bronx'a gectik, hasta ziyaretine.
Dun de arkadaslarla Manhattan'daydik, gezdik, dolastik havayi guzel gorunce, subway'de bebek arabasini indir kaldir merdivenden tasi derken zorlandik biraz, ben genelde Ahrar'siz gidiyordum :) bir de inerken birisinin ayagina carpmisim bebek arabasi dokandi heralde ayagina cunku cok kalabalikti hizli gitmenin imkani yok zaten , adamin biri bana kufretti dokandim diye, normal birisi degil diyerek cevap vermedim, bir sey desem daha kotu olacak.
Ahrar her gun yeni bir seyler ogreniyor, uyguluyor,merdivenlerin basina geliyor ama asagi atmiyor kendisini, ters donuyor iniyor asagiya ,kendini saliyor daha dogrusu :)) cikardigimiz sesleri taklit etmeye calisiyor, no derken ben basimi salliyorum o da aynisini yapiyor :) abisini babasinin kucaginda istemiyor kiskanclik icin kucuk diye dusunuyorum yanlismi dusunuyorum :) itiyor eliyle abisini :)... dun cok yorulmusuz ben erkenden koltukta uyumusum Ahrar uyumadi babasi da odasindaydi ,isiklari kapatmistik, babasinin odasindan isik geliyordu sadece kapi altindan, Ahrar'cim kapinin onune yatmis orada uyuya kalmis iki saat hem de , babamiz Ahrar benimle uyudu zannetmis ,kapiyi actiginda karanlik ya ayagina bir sey carpmis bakmis Ahrar :) cok uzulmus sabah kahvaltida anlatti :)
Bugun Toysrus'da ugradik o kadar cok yere gittik ki unutmusum, Ahrar'in 6 tane emzigi var(di) kiyafetimize gore kullaniyoruz, Mam aliyorum ben, kalite ve design bakimindan hosuma gidiyor, iki tanesini bu hafta kaybettik, onun yerine yenisini aldim Mirzahan' a da oyuncak aldik, hem kandil hediyesi hem de testleri excellentti ogretmenin yazimiyla o yuzden :)
Yarin mevlid kandili, herkesin kandilini kutlarim en iyi sekilde gecirenlerden oluruz insallah..



3 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Sizinde Kandiliniz Mubarek olsun Seyna'cim.

Ahrar ciginda oyle kapida uyuya kalmasina cok uzuldum ,yavrum yaaa:(((

Sevgiler.

AskinAy said...

oy oy yerim ben bu kuzucugu:)kadinlar günümüz ve kandilimiz kutlu olsun canim,sevgiler...

Aygül said...

Casnım ya Ahrar çok tatlı nasılda uyumuş öyle:(