Tuesday, March 24, 2009

pazar gununun rusvet yemeginde from my gonca :) ( kendisi aksama kadar yoktu erken gelecegine soz verdigi halde )
Ahrar'in uykuya gecis hali

Her seyimiz oyuncak oldu :)



cok komik cikmis :)


Mart ayinin kari




Gecen hafta hasta ziyaretleri, camideki programlar, arkadaslarla birlikte kahvalti, ailecek carsi -pazar gezme ile gecti.

Bugun Mirzahan'in odasini toplarken masasinin ustunde defterini gordum yeni almistik, uzerine Mirzahan's secret diary yazmis yani gizli gunlugu :) aslinda acip okumayacaktim ama yedi yasinda bir cocugun ne gizlisi olur dedim actim okudum :) arkadaslari hakkinda yazmis, en iyisi hangisi falan cok masumca :))

Ahrar bu ara yapisik yine bana, beni gormedigi zamanlari aglayarak beni aramakla geciyor baskasinin evindeysek, aksam onu elindeki mandalinayi( yarisini yemis) kirli sepetine atarken yakaladim, kasiklarim Mirzahan'in yataginin kenarinda, kumandamiz firinin altindan cikti :)





6 comments:

arzu said...

Uykuya gecis hali cok ama cok tatli:)mandalina, kasik ve kumanda olayina coooook guldum:))))cok seker ya, Masaallah, Barekallah!

Yeliz Malik said...

Chicago'dan New York'a MERHABA :)
Uykuya gecis haline bayildimmm

New York'tan said...

Ya Arzu'cum sorma artik bir seyimiz kayboldugunda acaba nereye atti diye kafa yoruyoruz :)
Bizden de Chicago'ya selamlar tesekkurler :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Ahh cocuklar.. hep ayni haraketler cok seker ama cok seker bu donemleri bizim bi kumanda kayip bulamadik malesef kac aydir:)) kim bilir nereye atti:))

Yakin cekim kirli yuz cok tatli cikmis masaallah.
Sevgiler.

Aygül said...

Şeymacım aklıma kumandamızı 1 gün boyunca arayıp bulamayışım ve akşam buzdolabını açıp pilav tenceresini alışımla kapağı kaldırdığımda karşımda duran kumanda geldi ve yine gülmek geldi içimden.Ne tatlılar yaaaa:)))
Günlük meselesine gelince günlükler okunur genelde :)))Ben ablamınkini okurdum:)))Ablam yakalayıp canıma okumuştu:)))

AskinAy said...

oy yerim ben bu yakisikliyi:) masllah oglusa,himm birde günlük tutanimiz dahammi varmis:)canim benim yaa o tatli dilinden masumca yazilan satirlari bol olsun:)
sevgiler gülüm...