Wednesday, April 8, 2009

Annesine kosarak atlamak isteyen Ahrar :)
koltugu salliyor hoplayarak, bir yandan da kendisine bakiyor aynadan :)




cenemiz niye kizardi boyle , 4 tane kornison tursu yedi ondan :)



degisik uyuma stilleri Ahrar'da mevcut :)


Gunler bir gun yagmurlu bir gun gunesli geciyor, hava isinsin artik, insan ne giyecegini bilemiyor, kisliklar kalin, yazliklar ince geliyor :)
Pazartesi misafirlerim vardi,Ahrar uyanip misafirleri gorunce bana yapisti bir daha ayrilmadik :) yani yere koysam agliyor, kucagima gelince susuyor, sagolsun arkadaslar yardim etti ama ev sahibi olunca benim ilgilenmem lazimdi her seyle :) o gun bir de bebisilerin uyudugu odanin kapisi kilitlenmis, aglamaya basladilar acamayinca, ugrastik bir sure sonra bicakla actim :)
Ahrar yaramazliklarina yenisi eklemeye devam ediyor her gun, bazen abisi bunlari yapiyor muydu acaba diye dusunuyorum ama hatirlamiyorum :) simdilerde mutfak sandalyesine cikiyor oradanda masa ustune geciyor artik ustunde ne varsa oynamaya basliyor bu tuz da olabilir, laptop da :))
Dun aksam utu yapiyorum, utulenecekler de koltugun uzerinde yanima geldi gozume baka baka utuleyeceklerimi yere atiyor, benden tepki bekliyor, yapma diyorum kiziyorum guya :) odada bir tur atip tekrar geliyor yanima yine ayni hareket, bu sefer kaslari cattim ona bakmaya basladim yuzume bakip konusmaya basladi ama nasil anlatiyor arka arkaya siraliyor kendi dilince tabii :) sonra dayanamadim guldum aslinda devam etseydim sonuna kadar, ne yapacakti merak ediyorum :) bir digeri ise bizim odada bir koku var dun aksam farkettim, sabah baktim saga sola acaba altini degistirirken bezini yatagin altina falan mi gitti diye gorunurde bir sey yok, neyse camasir yikamak icin kirli sepetini actim , koku oradan geliyor farkettim, Ahrar bey sutunu camasirlarin uzerine bosaltmis daha islaklar dun yapti buyuk ihtimal :) oda eksi eksi kokmus :))
Bu aralar sivilcelerim cogaldi, gormemezlikten geliyorum kendilerini :) )hala ergenlik sivilceleri cikarabiliyorum , proactive kullaniyorum tavsiye ederim bu sorunu yasayanlara.
Yarin okullar 11 gunluk tatile giriyorlar, spring break, passover ve easterin birlesimi :) simdi bu 11 gunu nasil degerlendirecegimizi dusunmeye basladim, plan yapiyorum Mirzahan icin :) sinema var bir gun planda Monster vs alliens 'a gitmek istiyor aslinda ben de merak ediyorum bakalim ya babamiz ya da ben goturucem ,Ahrar'a birimizin bakmasi lazim evde :)
Dun aksam Mirzahan odevini bitirdi kitap okumasi lazim serviste okudum dedi ben de olmaz simdi tekrar okuman lazim dedim, istemedi atistik biraz sonra kapiyi kapatti 15 dakika olunca haber ver dedi ok dedim, ben ise dalmisim baktim saat 9 olmus 1 saat gecmis uzerinden Mirzahan'dan ses yok, uyuya kalmis yatagin uzerinde , uzuldum sonra oyle uyudugu icin :), Ahrar abisi okuldan gelince sesini duydugu an kosa kosa kapinin onune gidiyor gelmesini bekliyor gelince ellerini uzatip beni al diyor, oyle bir muddet geziyorlar abi kardes , biz cagirinca bize de gelmiyor :)) boyle devam etsin insallah muhabbetleri :)

6 comments:

Yeliz Malik said...

:) Cok alem cocuk vallahi
Acaba neden atti utulenecekleri yere.Anneden ilgi mi istedi ki ? Belkide birak utuyu benle oyna anne demek istedi.

Abisini o sekilde beklemesi cok guzel.Dunyada kardes kadar guzel birsey olamaz zaten.Bak herseferinde okuyup bosver Yeliz , yap birtane daha diyorum Sonra diyorum ki yooook ugrasamazsinn :)

Bu arada makyaj urunlerinde i.d bare minerals inanilmaz guzel bir urun.Hem dogal oldugu icin makyajla sivilceleri bogmus olmuyorsun , hemde cilde porselen gorunumu kazandiriyor Aksam cikarmayip yatsanda kendini kotu hissetmiyorsun cunku cildi tikamak yerine besliyor Aklinda olsun :)
Turkiyede Amerikaya gore %70 falan daha pahali sanirim (herseyde oldugu gibi)

Ayy bitti mi bari utuler.Ahh ya Turkiyede hatunlar ne guzel haftada 1-2 kadin aliyor Nedir bizim bu cektigimiz :))

New York'tan said...

Tabii ilgi istiyor da bir tek o yok ki evde her sey bana bakiyor, her seyi biz yapiyoruz, temizlik, utu vs :) inan her gun yikiyorum camasir bitmiyor :)) haklisin Tr'dekiler sansli :)
Tv de reklamini gordum bare mineralsin, almak lazim diye dusunmustum de ben fazla makyaj birisi degilim ama fondotene ihtiyacim var, bazen sivilcelerimi saklamak istiyorum :) organic olanlarini gordum magazada ama denemek lazim, dedigin gibi cildin nefes almasi lazim, bogmamak lazim .
Kardes lazim Yeliz'cim, benimkilerin arasinda 6 yas var,memnunum yas araliginda kiskanma olayimiz fala olmadi, abi olunca yardim ediyor bana, herseyini kendisi yapiyor Mirzahan kendi kurtardi yani, su an Ahrar'i tek buyutuyor gibiyim ama sana nacizane tavsiyem , ILyas Siraji okula gonderdigi zaman yarim gun en azindan o zaman dusun bebis, hem sen rahat edersin hem de o :))

Aygül said...

Şeymacım yine senin ki ütülenmemişleri atmış benim ki ütülenmişleri atardı büyük zevkle:))şimdi gülüyorum ama çok çıldırmışımdır bu duruma:)))
Aman dikkat masadan düşmesin birde.Emin de masanın üzerinde ne varsa indirirdi yere:)))facia.Ahrar büyüdükçe yakışıklı oldu yaaaa ısırasım geliyor.Birde o çizgili tulumuna bayılıyorum:)
Allah abi kardeşi hep birbirine yakın etsin.Güzel şey insanın kardeşinin olması:))

arzu said...

Cok tatli her hali:)hele uyuyus sekli bir harika:)

Haklisin valla bende sasiriyorum ne giyecegime, Istanbul'un havasida oyle:)

Buarad Ahrar'in yaramazliklari cok sirin ya:))

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Halinin uzerinde uyuyan hali cok ama cok seker masaallah.

Yeliz Malik said...

Cay daveti icin tesekkurler
Siz bana gelin cay;a VE iki tane aslan parcasina bakarak haketmis oldugunuz su plaketi aliverin bir zahmet
Tozlanmasin oralarda :)