Thursday, April 16, 2009

Cam kedisi :)




video
Ok :))

4 comments:

firdevs said...

cam kedisi / cam guzeli :p cok tatli masallah . blogunu ara sira takip edyiyorum , ahrar'in bebekligini biliyorum :) ama ben saclari kapkara bir cocuk olacak diye beklerken , orta seker oldu :)) ama tatliligindan bir sey kaybetmedi o ayri :)

Aygül said...

Ayyy çokkk şeker ama inan elim ayağım titredi cam tepesinde görünce:)Bayılıyorum Ahrarcığıma :)Çok tatlı oldu büyüdükçe ayrı güzelleşti:)Allah naardan saklasın Şeymacım

New York'tan said...

Tesekkur ederim Firdevs'cim :)
Abisi oyle ya ben de kara sacli beklemistim o abisine gore daha acik renk oldu :)
Ya Aygul'cum, bizde neler var, action cok yani, tesekkur ederiz, guzel sozlerin icin :)

Rana Eslem GULMEZ said...

seyma cama kendisimi cikti??ok demeside cok tatli .bide cam kedisi degil cam guzeli camdaki yakisikli falan olabilir kedi nerden cikti)