Monday, April 6, 2009


Cumartesi gunu Manhattan'daydik, times square, toysrus, macys hepsini gezdik, Timesquare platform yapilmis basamakli, altinde bilet satis yeri var muzikaller icin sanirim, cok guzel fotograf cekiliyor, her yeri gorebiliyorsunuz yukaridayken.

Macysde flower show baslamis, tesaduf gitmistik gormus olduk ama artik cazibesini yitirdi benim icin her sene goruyoruz, bu sene flamingo temaliydi suslemeler.


Timesquare, havanin serin olamsina ragmen cok kalabalikti



flamingolar, gercek cicekten yapilmis hepsi










Bahar geldi ya, magazalar cicek acmis burasida swatch'in cicek ati sanirim :)






gezerken Mirzahan'in dikkatini cekti, otobusun reklami Turkiye'ydi.







Bunlar da ilginc iki gurup, sag taraftakiler sciencetolagy tarikatini savunuyor, kitaplarini satiyor, soldakiler de onlara karsi gurup, irkcilik yaptiklarini savunuyorlar ama kimse birbirine bagirmiyor, mudahele etmiyor :))








Bunlarda toysrusta cekilen fotograflar, Mirzahan'in son donem favorisi starwars kahramanlarinin maketleri




















Kingkong empire states'e tirmaniyor :)) bunlar legodan yapilmis :)











ozgurluk aniti












baba ve ogluslari gezerken bende barbie bolumunu gezdim:), bu gelinlik vera wang imzali o yuzden barbienin fiyati 160 dolar olmus :)

























































6 comments:

Yeliz Malik said...

e ben sasirdim simdi Sen odulun hayirli olsun diyince..Neden odulumu aldim demeki diye
Ya ben ekledim saniyordum
New York'dan , ismi cismi guzel Ahrar ve Mizrahanin smart mama'si almazsa bu odulu olmaz kiiiiii :))

Aliniz , gule gule kullaniniz

RESIMLER HARIKA...Biz niye Chicagodayiz yaa , ben New York seviyorum..Evleri degiselim mi 2-3 haftaligina , filmlerde oluyor ya :)

New York'tan said...

Ay Yeliz'cim guldurdun beni aksam aksam :)) thanks odul icin :)
evet aklima geldi oyle bir film izlemistim kimler oynuyordu unuttum, bende seviyorum Ny ya, gozumu burada actigim icin mi bilmiyorum :)

Aygül said...

Şeymacım ne güzel gezmişsiniz.Allah sağlık versin hep beraber olun inşallah:))Ahrarcımı ve mirzahan'ı öpüyorum

Aygül said...

Şeymacım ödülünü alırsan memnun olurum sevgiler

Yeliz Malik said...

ooooOoOOO odullerin kadini Seyma
Birdi , iki oldu :))

New York'tan said...

Thanks Aygul'cum odul icin :)
valla simardim bugun Yeliz, iki tane oldular :)