Sunday, April 26, 2009

Evde yerinde durmuyor da parkta da oyle, basini alip gidiyor , ezilecek mi kaybolacak mi hic umrunda degil oglusun :)

Niye agliyor, bizimle yukari cikmadi, cagirinca da agliyor arkamizdan :)







Annesine dondurma yedirmedi :)




anneye ot-cop verirken :))







































park icinde ufacik botanik park yapmislar, degisik cicekler vardi, unicorn sekli vermisler calilara
























Haftasonu Ny 'ta sicaklik 90f gordu, agustosta olmasi gereken sicaklikmis bu, herkes disardaydi gunesten faydalanmak isteyen , benim cok aram yok malesef :) cocuklari gezdirdik babayla , bitmeyen camasirlari yikadim yine, kisliklari kaldirdim, ucundan bahar temizligi yapmaya calistim:)
Kosturmayla geciyor yine gunler, evde oturdugum gun olmadi yine :) Mirzahan ufak bir kaza gecirdi, cuma aksam babasiyla maca gitmek istedi, 11 gibi ciktilar, babamizin arkadasi kullaniyormus, giderlerken araba fren yapmis, Mirzahan yuzunu carpmis, eve geldiler dudagi sismis, dis uzerindeki et, hafif ayrilmis, hemen doktorunu aradik, hastaneye gidin dedi, baba-ogul gittiler, film cekilmis, dis hekimi gelmis, dislere bakmis,onemli bir sey yok demis, sislik sabaha dogru gecti zaten, Allah korumus yani, hareketli bir gece gecirdik o gun..











6 comments:

Yeliz said...

COK gecmis olsun.Okurken sicradim vallahi.Ah ya..gecen gun esimede diyorsum , sabah ogle aksam ikindi ayetel kursi okuyor olucam , ruyamda bile..

O dondurmanin verdigi mutluluk nedir oyle ...Oyyyyyyyy

Not:Benim yazida benimde aklim en cok o temizlikcilerde kalmisti valla :)))

Rana Eslem GULMEZ said...

tekrar gecmis olsun seymacim.rabbim buyuk kucuk kazalardan korusun hepimizin yavrularini insallah.
nisan ayinda 90 gorduk yazin napcez seyma?))bahar temizligine bende baslayacagim bu hafta insallah sanada kolay gelsin...

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Cok gecmis olsun olsunSeyma'cim .
Rabbim daha buyuk kaza belalardan korusun insaallah evladlarimizi.

O dondurma yiyise bittim .
Bide orda uzaktan cekilmis bir resimde arabanin basindaki bayan sensin sanirim ,ay ben hic gormedim seni merak ediyorum valla:)))

New York'tan said...

Tesekkurler Yeliz'cim, o gun sadakada vermis esim Allah'tan, Allah kotusundne korusun.
Dondurmayi cok seviyoruz ailecek :)

Emine cok tesekkurler, amin dualara, dua edelim bu yaz ny'un en serin yazi olsun insallah :)))

Yasemin'cim cok tesekkurler, Allah herkesin evladini korusun kazadan beladan. Ben sana yorum birakirken profile kendi resmimi koyarim, gosteririm kendimi :))

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

ok:))))

arzu said...

Masaallah fitigraflarda Ahrar cok buyumus cikmis,cok afacan bir durusu var:)

Mirzahana'da cok gecmis olsun.