Monday, April 20, 2009

Nutealla kutusu itinayla temzilenir :)


Burasi heliport yani, helikopterle evinize gidebiliyorsunuz:) Manhattan'da calisip uzakta oturan insanlar, eve kara trafigi ile gitmek yerine helikopter kullaniyorlar :)
































Cuma ve cumartesi gunu harika bir hava vardi Ny'da, sabah camideydik cuma gunu ogleden sonra babamiz gelince Central parka gittik, gezdik, dolastik, goz alabildigine insan vardi, o kadar buyuk bir park ki o kalabaliktan cikip yururken tepeleri asip, gol kenarinda kimsenin olmadigi yerleri kesfedebiliyorsunuz :)
Cumartesi gunude sabah camideydim, geldim eve , bir arkadasa hediye almam gerekiyordu onu almak icin carsiya gittim, haftasonu carsiya gitmeyi hic sevmiyorum cok kalabalik oluyor bana iskence gibi o kalabalikta gezmek, bir seyler begenmeye calismak, benim alisveris saatim sabah ondan sonrasi cok az insan oluyor rahat rahat geziyorum ozellikle bebek arabam varsa, hediyeyi aldiktan sonra sahile indik cocuklari gezdirdik, eve geldik ,ben arkadasi alip Nj'e gittim, Mirzahan babasiyla beraberdi aksama maclari vardi :) isimiz on gibi bitti, gece 11 de Brooklyn'e geldik, eve gececektim ama arakadaslar berabermis esler macta oldugu icin oraya gittim, bire kadar oturduk babayi bekledik sonra onuda aldik eve geldik :) pazar gunu kendime gelemedim cok yorulmusum kosturmaktan :) sadece market alisverisi icin disari ciktik :)
Bugun normal hayata donduk, Mirzahan'in okulu acildi, telase basladi yani, cok yagmurlu ve serin bir hava var, nisan yagmuru topluyorum aklima geldi balkona koydum bir tepsi :)








10 comments:

Yeliz Malik said...

nisan yagmuru niye toplanir ?? bende koysam mi bir kova balkona ?:)

New York'tan said...

Sifali yagmur diye biliyorum Yeliz'cim :)toplayip, kaynatiyorum cay suyuna falan kullaniyorum :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Amanin Nisan yagmurunun sifali oldugunu ilk kez duyuyorum;)))
Ogrenmenin yasi yok:)))


O Nutellali resme bayildim!:)
Sevgiler.

firdevs said...

simdi hayal alanim isimli bloga baktim . kucuk damla'nin da elinde nutella kavanozu :)))

New York'tan said...

Yasemin'cim tek ben duydum galiba bu yagmur olayini :), Allah'in verdigi nimet diye dusunursek, icmek te sorun olmaz sanirim :))

Var bu nutella da bir hikmet :) aslinda ben buraya gelene kadar yememistim, burada kapildim nutellanin cazibesine :)

Yeliz Malik said...

Her nisan yagmurunda sen gelirsin simdi aklima bak :)
Valla ilk yagan yagmurda is basindayim.
Feslegenle biber ektim gecen gun , azcikda saksilarima yagsa..Cok heyecanligim , ilk defa birsey ektim :))

Opuyorum cokk tontonlari :)

Yeliz said...

okadar yagdi ki yagmur , canim cikti iki gr yagmur suyu topluycam diye Ustu kapali balkon ya ...alimi cikarip bekledim kaseyle , kulaklarini cinlattimm :)

New York'tan said...

Yeliz'cim insallah sifasini gorur, hic hasta olmasiniz :))

AsYa said...

ne kadar büyümüşler görmeyeli..

New York'tan said...

Tesekkurler Asya'cim, buyuduler, buyuyorlar, ne guzel seni gormek :)