Tuesday, April 14, 2009


Suc ustu bastim Ahrar'i, buradan da masaya cikip ayaga kalkiyor :)

eveet, masum ayaklarina yatip beni iceri alin diye aglarken :)

Spring break tatilindeyiz ama tatil yerine kosturma ile geciriyoruz, sikayetci degilim halimizden :) Mirzahan haftasonu arkadaslari ile beraber kaldi , pazar gunu bizi ozlemis olarak geldi :) hava guzeldi disarda gezdik, bugun de arkadasi cagirdi Wii oynamaya, uc arkadas arasinda playdate yapiyorlar ,sira bizde ama her gunu doluyuz, bir yere sIkIstirmak lazim onlari .
Bugun Toysursdaydik, Ahrar'in carseati artik kucuk geliyor o yuzden yenisi aldik, kemerler sIkmaya baslamisti :), bir de gate aldik mutfak icin buradaki evlerde mutfak kapisi yok o yuzden kapiyi kapitip Ahrar'in iceri girmesini engelleyemiyoruz, cok tehlikeli isler yapmaya basladigi icin , iceri girmesini engelledik simdilik :)
Dun aksam misafirlerimiz vardi gece 1'e kadar oturduk, Ahrar ve Mirzahan'da uykuya direnerek bizimle oturdu, sabah gec kalkmalarini umut ederek uyumustum ama Ahrar'in anne sesiyle sabah yedide uyandik, uyu be cocugum , tatildeyiz sabahlari erken kalkma sorunumuz yok, uyandigimizda gunes isigi odayi aydinlatsin bir kere de ya :)))
Cuma gunu arkadaslarla carsidaydik , kalabalik guruptuk :) gezerken uc tane Turk aile gorduk , onlar bize, biz onlara baktik :)
Persembe gunu aksami da misafirlerimiz var babamizin tatili var bu hafta degerlendiriyoruz :)

5 comments:

Yeliz Malik said...

Yeliz ablaniz geldi cocuklarrr
Niye aglatiyorsunuz minikimi benim , agza bak nasil bukmus . kiyamamm :( Bak Yeliz ablan olsa tum kapilari acardi sana :))

Turkler birbirini gorunce oyle bakismiyor mu , kopuyorum !! Cok komik oluyor E bi selam verin daaa :)

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Ay yavrum nasil aglmasi yaaa...

Hayirli olsun yei carseat'iniz Seyma'cim,karar verdin demek,gule,gule kullanin.

Bu arada baya yogunsunuz masaallah,kolay gelsin.
Guzel gunler diliyorum.

New York'tan said...

Yeliz sana gondereyim haftasonu, esimle adini Ahrar'dan twistera cevirdik, hortum gibi her yeri kirip geciriyor :)
Ya cidden niye bakisiyosak ama ben selam verdim :) sasiriyoruz heralde Turkce konusan duyunca :)
Aldik carseatimizi bakalim, insallah rahat eder icinde :) benimkiler arabada uyudugu icin yatma pozisyonu cok onemliydi benim icin evenflonun yeni cikmis bir modelini aldik :)
Tatil olunca evdekiler SIkIstirdik misafirleri araya :)

Yeliz Malik said...

haha beni twister lami korkutacaksin .Evdeki tornado oldu bile :))
bakam sen , bende tikiyorum odasina bazen , icim parcalaniyor ama ..e onlarin can sagligi icin , yapacak birsey yok :))

Bu arada esin nereli > Isimlerden dolayi merak ettim :))

New York'tan said...

Sizde emin adimlarla ilerliyorsunuz oyle mi Yeliz'cim daha erken di ama :)
Biz Konya'liyiz :)),isimler degisik biliyorum , farkli isimleri seviyoruz biz :))