Saturday, May 16, 2009

cani sIkIlinca kendi kendine konusmaya basliyor, bizden cevap bekliyor :))











Her postda yazmaya baslarken gunler cok yogun ve hizli geciyor diye baslamak istiyorum, aynisi olacak diye yazamiyorum :), kermes sezonu basliyor burada, bu hafta yardima gittim iki gun, gitmisken de begendim alacaklarimi :))
Hava fena degil, bazen yagmurlu, bazen nemli ,guzel havalarda parka gidiyoruz, sali gunu staten islandaydik arkadasa gittik, carsamba gunu dugun yemegindeydik :)) bugun Nj 'ye oradan da Long islanda gectik Nj'de Turk festivali vardi, stant acan arkadaslari ziyaret ettik, simit ve haslanmis misir aldik :)) cok yiyecek vardi, gozlemeler, donerler, ozbek pilavi, tatlilari saymiyorum ne ararsaniz vardi , Long islanda da kermes ziyareti yaptik, 1 saat durduk, ufak tefek alisveris yaptim yardim amacli sonra eve geldik ama hala arabadaymis gibi hissediyorum :))
Yarin sabah evimizin onundeki caddede Norveclilerin parade var, balkondan izleyebiliyoruz disari cikmadan :))
Cocuklarin yazlik alisverislerini yaptik bugun NJ mallda, ayakkabi bulamadik, Ahrar'in ayakkabilarinin W olmasi lazim genis yani, her ayakkabi olmuyor, sIkIntI oldu bu bize,istedigimiz model olmuyor, Mirzahan da boyle bir sorun yasamamistik :))
Dun cok yorulmusum ,aksam babamizda geldi, maca gidecekler hazirlaniyorlar o ara da tvde nemo var Mirza onu izliyor ben de uzandim koltuga, uyumusum arasira gozumu aciyorum Ahrar tepeme cikmaya calisiyor babasi engellemeye calisiyor , Ahrar bagiriyor ama nasil tiz bir sesi var :)) bu ara onu ogrendi cani sIkIldi mi bagiriyor dikkat cekmek icin bugun arabada da yapti :))



2 comments:

Yeliz said...

Bagirma isi bizde de basladi
sevsinler onun tombish ayaklarinii
Bu arada iyki Turk Festivali dedin , bizimkide bu ara hemen bakicam Kacirmamam lazim , lahmacuuuuuunnnnnnnn :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ohhh -ohh festivaller baslamis:)))

Amanin bunlar hep ayni Tuana 'da dikkat cekme icin bagriyor bise oldumu:)))

Bizde bugun ayakkabi aldik kucuk hanim'a.. bizdede var malum sorundan on yanlar genis ,etli masaallah:))