Sunday, May 10, 2009

Central parktakı hayvanat bahcesı,sabah cok yagmur yagmıstı ıkındıne gectı, bızde gezelım parkı dedık, o kadar guzeldı kı park, her yer her yesıl ama canlı yesıl, yagmur kokusu cıcek kokusuyla karısmıs, sakın kalabalık degıl, yenı gunes acmıs, cok zevk aldık o gun yuruyusden..







Turkıye'den kucuk kardesım Asaf geldı unıversıte ıcın,okula baslamadan havada guneslıyken gezdık bu hafta,Mırzahan ve Ahrar mutlu, onlara arkadas geldı :) sabah sut lazım oldu kahvaltı ıcın normalde Mırzahan buyusede getırse dıyorduk ,Asaf Mırzahan ve Ahrar'ı da goturdu ucu beraber aldılar :)
Central park,prospect park,tımes square,34 cıvarını gezdık, fotograflar oralarda cekıldı.
Anneanne, dede,Tuna dayı ve Fatos ablaya tesekkur ederız hedıyeler ıcın, fenerbahce formasını Mırzahan ozenle saklıyor dolabında, hıcbır kıyafetını katlamayan Mırzahan , ne hıkmetse formayı katlıyor, leke olmus dun anne bu leke gecer mı dedı, pek mubarek bır kıyafet oldu yanı :) Ahrar'ın bıle forması var cok sırın gorunuyor ıcınde fırsat bulup fotograf cekemedım next postda ınsallah :)
Bugun Elıf'e davetlıydık,Ahrar'ı aldım yanıma,uslu durdu uzmedı benı,azı dısımız cıkıyor bıraz mızmızlıgı vardı,gecelerı huzursuzdu,bugun gorduk patlamıs dısı,cabucak,sıkıntısız cıkar ınsallah gerısı...

5 comments:

Yeliz said...

Mesajin icin cok tesekkur ederim.

Disiniz hayirli olsun , ya kac yasinda biecek bu dis olayi , habire patliyor disler :)

Dondurmayi da guzel goturuyor seninki.Cok sevindim kardesinin gelmesine , Turkiyeden haberler ,hediyeler ..Ne keyifli oluyor degil mi ?
Bende yakinda gidicem galiba , insallah !!

Resimler cok guzel , New Yirk;ta olasim geldi - GENE :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Disiniz hayirli olsun Seyma'cim.
Dayiniz gelmis ne guzel;) bizim dayimizda Haziran'da gelmeyi planliyor ins.okul icin,tabi vizede bir sorun cikarmazlarsa:))
Hayirlisi artik.

Aygül said...

Şeymacım hayrlı dişler olsun. Sıkıntısız atlatır inş.Dayıda gelince ne mutlu olmuşlardır dimi.Bizim dayı 3 saaatlik yoldan geliyorda sevinçten deliye dönüyorlar:))öpüyorum şekerleri

Anne ve Bebisi said...

Gozun aydin :) Guzel vakit gecirirsiniz insallah.

Ilk fotografa baktim.. baktim.. arkadaslarinin ogullarini da gezmeye goturmusler sanirim dedim :D Mirzahan degil mi o? Oysa ne kadar cok buyumus, delikanli olmus masallah.

arzu said...

Gozun aydin canim:)"Asaf geldi unv icin" kismini okuyunca bir tuhaf oldu icim, bizim tombigi dusundum unv'ye gidisini hayal ettim:)varmi boyle birsey ya bir cumleden ne alemlere daldim:)Cocuklar cok seker cikmislar fotolarda, ama Ahrar'in her haline bayiliyorum o baska:)