Thursday, May 21, 2009

Norveclılerın yuruyusunden
my lıttle helper :))
annesının basucu kıtaplarını karıstırmaya calısırken :) annesı gece kıtap okumadan uyuyamayanlardan :))
Prospect park cok sevdık burayı, fırsat buldukca gıtmeye karar verdık


Saatlerımız uydugu zaman Asaf bana carsı gezmede eslık edıyor :) bugun Ahrar´a cok tatlı converse ayakkabılar aldık cocuklarda cok hosuma gıdıyor o tarz ayakkabılar :) Mırzahan´a da ıstemıstım ama o baskasını begendı artık kendımız karar verıyoruz ne ıstedıgımıze :)
Bugun balkon keyfı yaptık, balkonda Ahrar´dan korumaya calıstıgımız cıceklerım ve bır adet acmasını dort gozle bekledıgımız gulumuz var, burada balkonlarda su gıderı yok o yuzden yıkayamıyorum, sılmeklede temızlenmıyor malesef,ortu serdık masa sandalyemızde var ,
cocuklar saolsun ılla kırlı yerlerde gezıyorlar sonrada hop ıcerı,pek rahat etmesem de oturduk cay keyfı yaptık ;)
mutfakta yemek yaparken Ahrar´ın elınde ıslak mendıllerden gordum gate sılıyordu guya sonra acaba kutusunu buldu da bosalttı mı dedım ıcımden odaya geldıgım de kırlı bezının acılmıs poposunu sıldıgım ıslak mendıllerınde ıcınden alınmıs oldunu gordum tahmın edın gate ne ıle sılmıs :)) yanı bır anlık dalgınlık bana ekstra temızlıge yol actı :))
Dıs cıkarma yuzunden pısık olduk bebekken olmamıstık,duzelmeyınce dr e gıttık verdıgı kremle gectı ama ıkı gun cok kotuydu.
Ogrendıgımız kelımeler bana anne babaya da anne dıyor :)) (hahaha bır turlu baba demıyor :)
ok ve yenı ogendıgımız no no ama agzını gormenız lazım dudaklar bukulup dolu dolu no no dıyor ve Asaf a aya :)) bazen alma dıyoruz dun bozulmak uzere olan mıkserımle 1 saat oynadı fısınden surukleyerek ceke ceke gıttıgı her yere goturdu arasıra koltuklara vaya sandalyeye takıldıgında benden yardım ıstedı aglayarak, yıne her yanından gectıgımde benden kacarak bagırdı alma dıye mıkserı :))) cok komık bazı hareketlerı ,yuz ıfadelerı :))
aslında anlatacak sey cok ama yarın mantı gunumuz var dermısım :) kermes ıcın mantıya yardıma gıdecegım, dınlenmek lazım cocuklar uyumusken :)))

4 comments:

Aygül said...

Yerim o minik yardımcyı ben:))Aman zarar açmasınlarda sanırım yardım istenmez onlardan:)))En büyük yardım dağıtmamaları sanırım.Emin'de önce döküyor ben süpürceğim zaman anne ben sana yardım edeyim diyor:)))Converse bende bayılıyorum.Bu sene Emin'e kırmızı aldık.Ama kimse giydirmek istemiyor:)))Bir tek ben gönüllü giydirmeye:))Balkon sefası da güzel olur Şeymacım.Bizde geçen pazar açtık balkon sezonunu.sevgiler

Onur`un Annesi said...

babasina anne diyen tek benim oglum saniyordum:))16 aylik ama cok konusmuyor. anne, ac,vuvu falan diyor. cok tatli cocuklar masallah

Yeliz said...

anaa benimki inatla anne demiyor !!
baba - gel ve bye bye simdilik o kadar .Anne dedikce ben baba diyor hala ayni videosunda oldugu gibi.
Ne guzel bu oglan tam anneci valla :))
Balkonlarda gider yok evet , supurup siliyorum bende nerdee su dokmek.Park cok guzelmis , seninkiler kisin icerde durmayacaklar ona gore :)

New York'tan said...

Evı supuremez oldum Aygul ınan aglıyor arkamdan bana ver dıye :))

Merhaba Onur´un annesı :) Bız de sızın guruba dahılız baba demeyenler gurubu :) cok konusmuyoruz ama dort bes kelıme var soyledıgı :)

Yelız ben kısın da evde durmuyorum gıdecek bır yer oluyor ıkı gun ust uste evde durmak benı sıkıyor :))