Sunday, May 3, 2009









Tatlinin adi tulip yani lale Au bon pain'den aldik, ici limonlu guzel bir tatliydi :)

Lady liberty'nin maketi




Wall street'in onundeki meshur boga heykeli





Romanyalilarin festivali varmis pazar gunu gezerken rastladik.














Ikiz kuleler yikilirken bu parca az hasarla kurtulmus ve oradan getirip parka koymuslar.



















Parktaki heykellerden bir tanesi






















Anit, Kore savasinda savasan ulkelerin askerlerinin sayilari yaziyor, olenler, kurtulanlar da dahil,

























Turkiye

Bu hafta her gun yagmur yagdi diyebilirim, dun ikindine dogru gunes acti bizde Battery park ve cevresini gezdik, yukaridaki fotograflar orada cekildi.
Bugun ,dugunleri Tr'de olacak arkadasin nisan ve kina programina katildik, Ahrar'i uyutup babasina biraktim, Mirzahan'i aldim yanima, paylastik cocuklari :)
Son uc gun, geliri hayir icin olan bir cafenin acilisi icin arkadaslara yardim etmekle gecti, sali gunu kumaslari aldik, persembe cuma gunu masa ortuleri ve perdeler dikildi, ben de utuye yardim ettim :) aksamada yerlestirdik ortuleri, perdeleri, cok guzel oldu, bir ara fotografini ceker koyarim insallah, firsat buldukca tatli yapip gonderiyorum satis icin, sagolsun arkadaslarda getiriyor.
Sali gunu Tr'den misafirimiz var insallah , surpriz :))))













4 comments:

Yeliz said...

En son iki resmin aynisini bende cekmistim - taa yillar once..Gorunce anilarim canlandi birden.

Yine sirin sirin pozlar verilmis !!

Demek seninkilerde babayi zor bekliyor :))Ben daha alisamadim , biraz kiskaniyorumm :))

New York'tan said...

Kac senedir Amerika'dasin Yeliz'cim benden eskimisin merak ettim :), bu aniti yeni gorduk biz, daha once gezmistik halbuki :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Oyyy ne guzel gezmissinz parkda yine:)

Resimlerin hepsi cok guzel :)


Senide gordum sonunda,cok sagol:))
Bu arada ne guzel misafiriniz geliyor Turkiye den .

Aygül said...

Şeymacım Ahrar yine çok şeker.Mirzahan da sanki daha büyüdü ve kilo aldı gibi geldi:))Ben kilo alan çocukları severim laf aramızda:))Bizim ki iskeletor ya:)))Allah hayırlarınızı kabul etsin.Öpüyorum şekerleri