Thursday, June 18, 2009

Dun gecenin ozel pastasi :)
gecenin bir yarisi yemek yeme adetim yok ama yeniliyormus :))








Mezuniyet :)


Bu sene ki kadar haziran ayinda yagmur yagmadigini gormedim burada bulundugum sure zarfinda masallah her gun yagmur yagiyor ozellikle bugun kovadan birisi bosaltiyormus gibi yagdi :) Dun aksam eve gec geldik Mirzahan'i okula gondermedik kalkamayacagi icin cocugumun bu sene ilk devamsizligi kendisi de sasirdi bu duruma :) sabah dokuzda kalkmis geldi yanima anne ben bugun gitmiyorum okula degil mi diye sordu :))

Turkiye' den Mirzahan ve Ahrar'in kuzenleri geldi sali gunu yaz tatili icin, gelirken de hediyeler getirmisler , tesekkur ediyoruz buradan hepsi icin ozelllikle seker sakiz cikolata bir torba var hepsinden ,yakinda Mirzahan'da alerji cikarsa hic sasmam :)))
Dun aksam camideydik cikista kizlar parti duzenlemisler Turkiye'ye gidecekler icin , ona katildik gece 11.30 basladi ben eve geldigimde saat ikiydi. Cocuklar babalariyla gitti, uykuya dayanamadilar tabii :)
Biraz once haberlere bakarken Milliyet'te bir habere gozum takildi tanidik geldigindendir belki, iki hafta once China town taraflarini gezerken haberde bahsi gecen reklami gormustuk, Calvin Klein 'in reklami , cok igrenc ve edepsizceydi, hakkinda gazetenin haberine gore 15 milyon sikayet gelmis iyi olmus tepkisiz kalmamislar aklima gelse bende onlardan biri olurdum.
Bugun arkadasla beraber carsiya gittik ,dort saat gecmis gezerken, Ahrar artik hep bebek arabasinda durmak istemiyor ben de ona bugun sirtina canta gibi takilan arkasinda uzunca bir olan o ip olan , o ip de benim elimde olacak olan cantadan aldim kisacasi benzetmek gibi olmasin ama kopekleri gezdirirken takilan tasmalar gibi :))) kendisi gezebiliyor ama kisitli ben izin verdigim kadar :))
Mirzahan'in pazartesi gunu mezuniyeti vardi, sertifika veriliyor hangi konuda iyi ise bize science geldi , kendisi matematik bekliyormus sasirdi :)) haftaya cuma tatil okullar .
Bloglari geziyorum bir yandan yazarken , sevgili Yasemin ben senin bloguna yorum birakamiyorum , benden kaynaklandigini dusundum ama sanirim senin sayfada sorun var , bir baksan diyorum :))
Carsidan eve donuste isikta beklerken bir ses oldu , bir sey dusmus gibi arkaya baktigimda arkadaki arabanin uzerine agacin devrildigini gordum, cok sasirdik buyuk degildi Allah'tan bir sey olmadi ama yolu kapadi yani diyorum basimiza ne zaman ne gelecek hic belli degil, bir dakikamizin bile garantisi yok.

3 comments:

* YeLiZ * said...

Cok enterasan...Su on Ohio dayiz .Esim yola cikacagimiz aksam kurtlandi arabanin yerini degistirmek icin , sokakta ..Birak yagmurlu dedim , ne dedimse dinletemedim , usenmedi indi..Yarim saat sonra , onun yerine parkeden arabanin uzerine AGAC DEVRILMIS .Koca agac !! Yani yarim saatle ne atlattik dedim , sok oldum...Sabah yola ciktik ..Havalar cok bunaltici .Iki gecedir arka arkaya kiyamet ruyasi goruyorum entarasan bir sekilde - havalardanmidir nedir....

Kac dilim yedin bakiyuiiim o pastadan ???? :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Merhaba Seyma'cim oncelikle cok guzel bir gece gecirmissiniz belle gece 2 'lere kadar Masaallah.

Yorum ayarlarina bir bakiyim ,bilmiyorum bir sorun vardir belki

New York'tan said...

Allah korumus Yeliz'cim, ne arabaniza ne de size bir sey olmamis,inan benim de aklima geldi biz giderken yolda uzerimize dusseydi diye o panikle kaza yapabilirdim.
bir dilim yedim pastadan pek bana hitap etmiyor buranin pastalari :))

Yasemin ben sana yorum birakamiyorum commentse tikliyorum ama gitmiyor acmiyor sayfayi:)