Monday, June 29, 2009

Evınde her gun tatlı yapan bırısıyım, kendımde sevdıgımden hıc eksık olmaz bızde, her gun foto koysam tatlı blogu olur :) krem karamellı kekı denedım cumartesı gunu programa goturdum.
Ikı kardes cok ıyı anlasıyor, dısarıda ozellıkle, sureklı abısını takıp eden bır Ahrar var :)






Dun parkta gezerken rastladık bu hayvancıga, fotograf cektırmek ıcın para verıyorsunuz sahıbıne,ınsanlar bır sekılde para kazanmanın yolunu bulmuslar .
Ahrar'cık o tombık ayagını oyuncak skateın uzerıne koymaya calısıyor :)
pasta pasta :)
Mezunıyet ıcın hazırlanan salon

Yaklasık 10 gun suren yagmurlu ve kapalı havanın ardından ıkı gundur sıcak ve guneslı gunlere kavustuk :) sıkayet etmeyecegım cunku bekledım bu havayı :)
Yılan hıkayesıne donen Turkıye'ye gıtme olayımızı temmuzun 13 de gerceklestırıyoruz, ılk basta gıdecektık sonra kısa alalım dedık sonra tekrar karar degıstırıp temmuza aldık gıdısımızı :) bugun ıtıbarıyle on dort gun kaldı ama henuz heyecan baslamadı :)
Kosusturmalı haftalardan bırısıydı bu hafta yıne kandıl,oruc,Mırzahan'ın okulunun bıtmesı,cumartesı mezunıyet kutlaması,onun hazırlıkları derken cabucak gectı hafta.
Mırzahan'ın karnesı cok guzel hepsı 4 dıyecegım ama buradakı en yuksek not 4 :) bugun yaz kampına basladı, yatılı ama bakalım ısterse aksamları evde uyuyabılecek Tr'e gıdene kadar gıdecek zaten.
Ahrar yıne ayrı bır komedı, bazen cok komık oluyor, hareketlerı, konusmaya calısması :))

6 comments:

Anne ve Bebisi said...

Mezuniyet hayirli olsun :) Universite mezuniyetini de gorursunuz, goruruz insallah :)

Krem karamelli kek mi? hmmmm :P Hani tarif? :))

Arkada Ozgurluk Aniti'nin oldugu foto ne kadar cool olmus;)

O yilan nasil bakmis oyle yaa? iyyy :/

Kimseye zarar vermemesi ilginc. Zehirli degil mi ki diyecegim ama bunlar bogarak ya da bir seferde falan ytarak da islerini hallediyorlar :) Belediye nasil izin veriyor boyle bir seye? Burada olsa ortaligi aninda itfaiye, polis, helikopter vs vs basmisti :)))

New York'tan said...

Tesekkurler Esra'cım .:)
Netten bulmustum tarıfı, bulur verırım :)
Izın almadan yılanı oraya getıremez emınım ama zehırlı degılmıs onu sormustuk:) tavuk ve tavsanla beslıyormus hayvancıgı :) bogma konusunda haklısın Ahrar'ı yutar demıstık hatta :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Hayirli olsun mezuniyetiniz;)))

Himm kekde harika gorunuyor tarifi bende isterim;)

Yilana gelince Aman Allah im diyorum!!!

our twins of NY said...

seymacim
para vermesem bile resim cektirmezdim o hayvanla!!!

mezuniyetiniz hayirli olsun\ universite mezuniyet toreninide gormenizi dilerim.

turkiyeye bu sene gelmeyeceginizi soylemistin, planlar degisti demek, hayirlisi olsun...

resimler, mirza ve ahrar harikalar cok seker cikmislar...
seni ve 2 kuzuyu opuyorum... iyi yolculuklar simdiden

Rana Eslem GULMEZ said...

mezuniyeti hayirli olsun .herzaman basarilarini gorursun insallah.
mirza nasil tuttu hayret ettim yaaa resme bakinca bile korktum ben)krem karamelli kek portakal agacindada var ayni tarifmi?gorusmek uzere sevgiler..

New York'tan said...

Mezunıyet bızım mezunıyetımız degıldı arkadaslar :) buyuklerındı bızım daha 4 senemız var mezunıyete :)) tesekkurler ıyı dıleklerınız ıcın
Emınecım tarıf netten arastırırken bulmustum ama portakal agacından degıl :)