Sunday, June 14, 2009

Hafta sonu battery parktaydik hava durumuna netten bakip ciktik sadece gece yagmurlu gosteriyordu :) sahil boyu yuruduk hava harikaydi.



Karsi taraf New Jersey

Ahrar gordugunuz gibi isi abartip korkuluklara tirmanmaya basladi :))






































Ozgurluk anitinin yakindan goruldugu yerlerden birisi bu park, sahil boyu banklar var oturmak icin, sag tarafinizda agaclar solda deniz, yuruyus icin harika bir mekan, denizden 10 dakika yurudugunu zaman sehir icine giriyorsunuz, ayri bir dunya gibi, bu parkin sonu sizi yikilan ikiz kulelerin oldugu yere goturuyor.Ny'da hic sahil kenarina sifir yapilmis ev gormedim gezdigim kadariyla, cogunluklaherkesin gezebilecegi faydalanabilecegi yer olarak degerlendirilmis.
Gezerken keske simit satan birileri olsa da yesek diye gecirdim icimden :)









Toprakla oynamayi cok seviyoruz ben de hic mudahele etmiyorum , arasira yerden alip agzina attigida oluyor :)) genis bir anneyim bu konuda :)










4 comments:

* YeLiZ * said...

haha pess , ayni sort ytakindan bizdede varrr :)
Bend etoprak yermisim biliyormusun Hemde solucan bocuk ne varsa bir arada :)

Almissin yanina delikanlilarini geziyorsun gene , bravo valla :)
Seninki tirmanmalara baslamis , dikkat et o ozgurluk anitinada tirmanir bak - soylemedi deme :)

New York'tan said...

Carter's i tercih sebebim hem yeri guzel hem de canli renklerinin olmasi baska markalarda bulamiyorum her gittigimde ama orada illa ki buluyorum :))
Mirzahan okuldan gelince her gun soruyor anne bugun bize kim geliyor ya da kime gidecegiz :))
Boyle olunca gezmek bizim icin kacinilmaz bir sey :))

уαѕємin... said...

Gezmek gezmek gezmekk :) sefanız olsun diyorummm

New York'tan said...

Tesekkurler Yasemin hep beraber ınsallah :))Esımın bır fıkrası var anlatayım bak konu ıle ılgılı :)),Nasreddın hocaya sormuslar hanımın cok gezıyor dıye O da yoo o kadar gezse ara sıra bızım eve de ugrardı demıs :))))