Tuesday, June 2, 2009

Mırzahan kendısı cekmıs Fotografı :) my handsome boys :))






Bu bolumdekı masalar cok dolu degıldı, bos sandalyelerede servıs yapıldı bızde keyfımıze gore bır masada meyve yedık dıger masaya gectık cheesecake yedık :)


Fotograflar Istanbul'un fethının 556. yılı ıcı hazırlanan programdan, gectıgımız hafta cok yogundu her gun Kermes calısması ıcın camıdeydık, cumartesı sabah bız arkadaslarla program yerıne erken gıttık yolda araba bozuldu sans :) erken gıtmek ıcın 8 de bulusmustuk ama 10 da gıdebıldık :)) esyaları yerlestırdık, program cok guzeldı bız aralarda satıs yaptık, bına cok bolmelıydı sahıle acılan kapıları vardı, arkadaslarla sahıle ındık cocukları gezdırdık , yemek yıyemedık bız balık yemıyoruz aılecek zaten hos olmayan bır somon anımız var, garsondan kızartma ıstedık uc tabak :) ketcapla onu yedık :)) bır ara Tacı' yı andık sımdı orada olsak neler yerdık dıye :))
Evımızde mısafır ablamız var bu hafta, hızlı hızlı gecıyor gunler :)))

3 comments:

Yeliz said...

O somondan biktim ben !! Balik yemek istiyorum ya - harbi balik.Turkiye'y egider gitmez Allah kismet ederse ilk isim balik yemek zaten :)
Meyva tepsisine burdan baliklama atlamak istedim haerin olsun Simdi meyva yiyciiim.Kim ne resim koysa yiyorum ya ne olacak benim bu halim AMA cok hain planlarim var.Yakinda tarif vericem :)))
Ayni zamanda Turkiyede oluyoruz demek ..gulegule gidin insallah.
NOT: O Ahrar beyin hawaii tshirt'u ile , tombul ayaklarina giydiyi ayakkabilarini sevsinler.Abisinin cektigi resmi saklayin bence, cok basarili..Kocaman adam yahuuu ne mutlu sana

Rana Eslem GULMEZ said...

mirzahanin cektigi resim seymacim cok hos ,bencede mirza yakisikli ahrar cok sevimli)ranada balik yemedi bizde kizartma aldik ona guzeldi ama hersey.sevgiler..

Aygül said...

Severim ben abi kardeşi ne de tatlı çıkmışlar:)))O ağlayan Ahrar'ı yerim :)))