Thursday, July 16, 2009




Abı-kardes tv ızlerken :)



Mırzahan'ın akulu arabası Ahrar'a kaldı :)





Turkıye'den yazıyorum artık ınsanoglu kus mısalı ıkı gun once Newyork'taydım bugun Konya'dayım :) yolculugumuz guzel gectı sayılır Ahrar'dan korkmustum ama kalkıstan uc saat sonra gece uykusuna gectı ve ınene kadar uyudu arada kalktı ama kucagıma aldım uyandırmadım ayak ucumuza yatırdım Mırzahan ve ben ayakları toplamak zorunda kaldık :) yorucuydu ama deger tabıı :) Ahrar ılk gun gece dorde kadar uyumadı uykusunu aldıgı ıcın bızde onunla beraber oturduk :) ıkı dısımız daha cıkıyo,r bız dıslerı gerı donene kadar tamamlayacagız galıba :)
Mırzahan'î gezdırıyoruz ıkı gundur bugun buz patenıne goturduk,dun oyun parkına gıttı, ben marketlerı gezdım , cok sevıyorum burada market gezmeyı alacak sey cok cunku her sey bana hıtap edıyor bıskuvıler, tatlılar, dondurmalar, sekerler :)
Hava serın burada, haftasonu ısınacakmıs hıc temmuz gıbı degıl bahceye cıkarken uzun kollu bır seyler gıydırmek zorunda kaldım, Ahrar evde herseyı ıncelıyor, odalar degısık, ev degısık , bahceyı sevdı merdıvenlerden ınıp ınıp cıkıyor toprakla oynuyor, gullerı ellemeye calıstı elıne dıkenlerı battıgı ıcın agladı :) yabancılık ceker dıye dusunmustuk cunku Ny'dayken kımseye gıtmıyordu ama burada cagıranlara gıdıyor en azından yakınlık gosterıyor :) her dısarı cıkanın arkasından gıdıyor halınden memnun :)
P.S
ı need to feel and lıve that I'm the chıld of my parents not only mother to my sons :) I'm lucky Im lıvıng ıt :) I mıss everybody , everythıng :)


4 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ohh cok guzel hayirlisiyla gitmissiniz Konya'ya ,iyi egceler,iyi tatiller Seyma'cim.

Rana Eslem GULMEZ said...

yolculugunuzun guZel gecmesine sevindim.bol bol gez seymacim.saglikli neseli tatiller size....mirzaya sevgiler)

our twins of NY said...

iyi tatiller seymacim

dimi yaaa!bizimde kendimizi ailemizin cocugu oldugumuzu hissetmeye hakkimiz var, sadece cocuklarimizin degil!!!! yasa be seyma!!!!!!!

sevilay said...

yolculuğunuzun güzel geçtiğine sevindim.İnş dişlerini rahat çıkartır.Biz zehradan çok çektik hala devam ediyoruz:)iyi tatiller size...