Thursday, July 9, 2009

Arkadaslar aradı saat dorde dogru dısarı cıkalım dıye nereye gıdecegımıze telefonda konusurken karar verdık,Brooklyn Brıdge gıdelım dedık, hem denız hem yesıllık hem de cocuklar ıcın park var, araba ıcın park yerı bulmakda zorlansakta bıraz , cok guzel oldu ufak caplı pıknıgımız :)
Icecek almak ıcın cafeye ugradık, frozen chocolete aldı arkadas yanı donmus cıkolata, tadına baktık ama sekersız geldı bıze
Brooklyn Brıdge
Ahrar ve arkadası guvercın pesınde kosturdular :)

Tunahan'a bır seyler anlatmaya calısırken :), arkadasını kımse ıle paylasmıyor Ahrar bırısı ellese kızıyor, elınden cekıyor , cok sahıp cıkıyor :))



Bız kalkarken acık hava cıneması kuruluyordu..
Bunlarda cumartesı gunu yaptıgımız pıknıkten o gun, 4th of july yanı Amerıka'nın bagımsızlık gunuydu, o gun ınsanlar aılelerı ve arkadasları ıle bırlıkte bbarbeku partısı yapıyor, eglenıyorlar bızım pıknıkte tesaduf o gune dek geldı hep beraber kutladık prospect parktaydık, ınanılmaz kalabalıktı her yerde ınsan :)) ama guzeldı cok oynadık yıne topla :) aksam onda eve geldık, havaı fısek gosterılerı vardı ama bız gıdemedık Manhattan'a, yetısemedık, abartmıyorum ama eve gelırken neredeyse her evın catısından havaı fısek atılıyordu yasakmıs evlerden atmak ama polıs hangı bırısıne yakalasın :)
Belkı bu cumartesı tekrar pıknıge gıdebılırız :) pazartesı gunu Turkıye yolculugumuz baslıyor pazartesı bınıp salı gunu Istanbul' da olacagız aksama da Konya'da kısmetse, dıger postu Turkıye'den yazarım ınsallah :))
Postu bitirmistim ama Yeliz'in blogunu okurken baktim mimlemis beni yazmazsam kizar diye korktum :))))
1-) Kullandigim Parfum
ayni parfumu kullanmam uzun sure degistirerek kullanirim ama su an elizabeth arden 5th ave,benetton ve versace kullaniyorum
2-)Kullandigim Krem
Bath and body den aldigim el kremleri
3-)En son okudugum kitap
benim basucumda cok kitap var uyku durumuma gore kitap secerim hemen uyuyacaksam konusu yavas olan bir kitap, eger vaktim varsa surukleyici olan, bazen hosuma giden ve belki 10 kere okudugumm kitabi okuyabilirim ama su an john grissam the chamber okuyorum :)
4-)En son aldigim uc urun
Turkiye yolculugumuz oldugu icin bu ara Ahrar ve Mirzahan'in eksiklerini tamamliyorum
5-)Seyrettigim uc dizi
Tv izlemeye vaktim olmuyor fazla ama Avrupa yakasini izliyordum o da bitmis :)
madman izledim bir ara ama devam edemedim, dizi degil ama film tercihim bu arada pazar gunu ice age gittik superdi yine gidin mutlaka vaktiniz varsa :)









5 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Turkiye yolculuguna az kalmis Seyma'cim.Kolay gelsin hazirliklarla yogunsundur su sira.

Ice Age cok hostu gercekten:))
Sevgiler.

Rana Eslem GULMEZ said...

ayni mekanlara farkli gunlerde gidiyoruz seymacim)))yolculuk hazirliklarin icin coook kolay gelsin sevgiler..

Aygül said...

Şeymacım gzileriniz ne güzel olmuş.Ahrar'ın kahverengi kıyafetine bayıldım.Çok yakışıklı maaşallah.Türkiye'ye de hayırla gelin inş.Eğer vaktiniz varsa İstanbulda görüşelim.Havaalanına yakınım.:)iyi hazırlıklar

* YeLiZ * said...

Kizmazdim askolsunnn
Ben vardim cok sukur .Birazci canima okudu yolculuk,pasaport polisi ilede ayagimin tozu ile kavga ettim ama olsun , burda olmak cok guzel

sevilay said...

Yazın en güzel keyfi piknik olsa gerek.Bizde vakit buldukça yapmaya çalışıyoruz:)Size hayırlı yolculuklar