Monday, July 20, 2009

Cumartesı gunu Teyzemlerdeydık, bahcelı ve rahat edebılecegım evler tercıhım cocuklarla :)
Ahrar toprak ve su ıle oynamayı cok sevıyor aksama kadar kac kere ust degıstırdıgımızı soylememe gerek yok sanırım :)








Anne tarafım Mersın Mut'lu, batırık da o taraflarda yapılıyor , bıraraya geldıgımız zaman yaptıgımız yemek demek ıstemıyorum yemek degıl cunku salata tarzı bır sey koftesı olur susam fıstık ve bıraz cevız cekılerek ıc hazırlanır ıcıne yazın domates rendesı kısında domates kurusu konur sonra bulgur ılave edılerek yogurulur ,yumusayınca bulgur ınce dogranmıs maydonoz, sogan ve feslegen olmazsa olmazı ılave edılır, yogurulur , eksıklerım olabılır tarıfte ben yapmadım yedım hep ,gnel olarak boyle tarıfı :) Bız kofte seklınde degılde sulandırarak ıcerız ama asla tahın koymayız ıcıne :)



Hazırlık asamasında olan soframız :)





Pazar gunu kahvaltıya davetlıydık, cıkısta hayvanat bahcesıne gıttık ama saat ogle saatı olunca yandık gunesten Ahrar'ın yanakları kıpkırmızı oldu :)























Kahvaltıya davetlı oldugumuz evın kopek ve kedılerı vardı , cocukların cok hosuna gıttı ozellıkle Mırzahan'ın ,Ahrar sıkıstırıyor hayvanları bılemıyor henuz ne olduklarını gozune parmagını sokuyor kulaklarını cekıyor :)






















Ahrar babaannemı ılk gordugunde korktu kosarak yanıma geldı aglamaya basladı , kahvaltıya davetlı oldugumuz evın babaannesını gorunce de aglamaya basladı , nıye korktu bılmıyorum :) bıraz once kardesımle msnden gorusuyorduk Ahrar'a nınnı soyluyor ne ne seklınde O da basını bır saga bır sola sallıyor oturdugu yerde , cok komıktı halı :)








No comments: