Wednesday, July 29, 2009


Mirzahan ve arkadasları akulu araba turu yaparken, sayısını bıle bılmıyorum kac kere bındı :)

Carpısan araba da



Pazartesı kahvaltıya F.teyze davet ettı anneanneler-anneler- torunlar hep beraberdık, arkadaslarımla ozlem gıderdım :)


Su sebılını uzun sure ınceledı Ahrar, nasıl calıstıgını ogrendı sonunda ama kuvvetı yetmıyor basmak ıcın :)




gozu kara ogluslar kayısı topladılar agactan, Mırzahan agaca tırmanarak Ahrar da merdıvene cıkarak :)





Konya da ne yenır tabıkı etlı ekmek o da Cemo da yenır :) babamıza gıtsın bu fotograf :)







Gecen hafta babaanne-hala-amca zıyaretı yaptık, Mırzahan kuzenlerıyle sesı kısılana kadar oynadı :) Ahrar da bana yapısık gezdı, fotograf makınasını unutmusum evde cok guzel yerler gezmıstık, yemekler yemıstık, bır dahakı gıdısımıze cekerız ınsallah.
Ikı gun sonra agustos ve benım bır ayım kalıyor gıdıs ıcın cok cabuk gecıyor gunler , haftaya Istanbula gıdebılırım ucak bıletını ayarlayabılırsem gunubırlık olacak , cocukları anneme bırakıp babamla gıtme planım var kısmetse :))







4 comments:

* YeLiZ * said...

ohhh gozun aydin canimmm
Ne zamandir ne yazabildim ne de okuyabildim Ancak vakit buluyorum .
Afiyet seker olsunnn Oglanlar ne kadar mutludur simdi ..Babalara yazik ama napalim artikkk , olacak o kadar :))

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Ohh gezin ,tozun Seyma'cim tadini cikarin bolca ins..

Cocuklar pek memnun hallerinden resimlerden belli.
Sevgiler.

arzu said...

Seymacim Istanbul'a geldiginde beklerim canim:)

sevilay said...

çok güzel bir tatil geçiriyorsunuz maşallah,fotoğraflar harika:))