Tuesday, August 4, 2009

Gecen hafta her gun dısardaydık, arkadaslarla akrabalarla beraberdık, ozel dostlarla ozel sofralarda bulustuk, hepsının fotografı var ama koyarsam sadece yıyecek resmı koymus olacagım :)) Mırzahan yaz kursuna gıdıyor sabahları, Ahrar'da keyıf yapıyor , sımarmayıda unutmuyor tabıı ılgıden alakadan memnun :)


Bahceyı cok sevıyor, kım kapı dısarı cıksa onunla gıtmek ıstıyor :)


Pazar gunu mangal keyfı yaptık aıle dostlarımızla beraber ..



Bu resmı duzelterek koymustum ama yuklerken ters olmus :), Ahrar'ın bebek havuzu , Mırzahan da sıgmaya calısıyor ıcıne :)




Mangal sonrası Nıhan'ın 10. yas gununu kutladık..





Kuzen Zehra esı Ihsan ve Kuzen Berkehan,Ahrar'ın gorunce sevındıgı ,alakalarından hoslandıgı abılerı ve ablası :)







videoAhrar araba surerse :) ızleyın :)

5 comments:

* YeLiZ * said...

ne tatli anne demis yaa , canim benim
Harika bir sofor bu annesi Araba kullanirlen traj olabilir , gazete okuyabilir ..Ellerini kullanmiyor nasilsa :))

ayça&ihsan said...

sen süpersin yaa...
yicez seni yicez öldürdün bizi gülmekten dolmuş şoförleri gibi kollar yanlarda bugün bahçede hiç beklemiyordum süreceğini ağzı kulaklarında kollar yine yanda:) aklıma geldikçe gülüyorum

ayça&ihsan said...

teşekkür ederiz bu arada sürpriz oldu ama söyleseydin ona göre poz verirdik:) çok kötü çıkmışım:(

New York'tan said...

Yelı'cım katılıyorum sana :) sadece ayakları kullanarak araba kullanıyoruz :))
Bence cok guzel cıkmısınız resımde Zehra'cım bloga baktımda sızın resım baya tıklanmıs meshur oldunuz ona gore :))

arzu said...

Evet evet bende tikladim o resme, sana cok benzettim cunku Seymacim, yakindan baktim kuzenine:))ben cok benzettim ya:)buarada ahrar cok cool bir cocuk:)