Thursday, August 20, 2009

Gectıgımız hafta salı gunu Istanbul'a gıttık babamla gunu bırlık, sabah beste baslayan aksam 12 de bıten bır yolculuk oldu, gezebıldıgımız kadar gezdık camılerı ve muzelerı,Aygul ve Arzu ıle gorusmeyı cok ısterdım ama vakıt kısa olunca olmadı bu sefer ama ınsallah baska bır zaman gorusmek kısmet olur :)
Ayasofya da ust katında bulunan Hz. Isa 'nın resmı, kucukken gıtmıstım Ayasofya'ya ama aradan uzun zaman gecınce yıne gıdelım dedık , seneye Mırzahan'ı da goturmek ona sarayları muzelerı camılerı gezdırmek ıstıyorum.




Mevlana gezımız de, Mırzahan whırlıng(donen) dervıslerı beklıyordu ama, kendı dedıgı gıbı yazıyorum :) maket olanları gorebıldı sadece :)








Benım cocuklarım yaramazlık pesınde arkadasa gıtmıstık ıkındı cayına ama Ahrar'ı alamadım havuzbasından ayaklarını soktu hatta bır ara kenarına gıdıp egılmeye basladı zor zaptettım :)






En son care bagladık arabasına :)





Balıkları beklerken :)








Babaannesının bahcesınde camurla oynarken kenarından baslayan masum hareketler en son ıcıne gırmekle son buldu :)

















Bugun bızım evlılık yıldonumumuz , Esım Ny'ta ben Konya da, aramızda mesafeler var ama unutmamıs cıcek gondermıs , guzel bır surprız oldu benım ıcın :) nıce senelere ınsallah :)










7 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

saglikli mutlu uzun yillar gecirirsiniz ailecek insallah...

arzu said...

Canim nice guzel yillara,saglik ve mutlulukla insaallah. Insaallah Istanbul'a geldigin baska bir zamanda gorusmek dilegiyle..Saglicakla!

sevilay said...

ailenizle beraber hayırlı ve uzun yıllar inş...

* YeLiZ * said...

Bende merak ediyordum dondunuz mu diye ama hala Turkiyenin tadini cikariyorsunuz bakiyorum :)

Bu arada aslan eniste,dunyanin bir ucunda da olsam unutmam diyor yani !!tebrik ederim ve niceee mutlu seneler dilerim biarada

Cocuklar cok mutlu gozukuyor , masallah..IYI YOLCULUKLAR diliyorum donusunuzde cunku yasadigim tecrubeden sonra biliyorum ki en cok ihtiyaciniz olan sey o :))

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Nice,nice hayirli senelere ins...Masaallah!

Cozuklarda cok memnun hallerinden fotolardan belli .
Sevgiler.

Anne ve Bebisi said...

Nice guzel senelere :) Tatiliniz de cok guzel gecer insallah :)

Aygül said...

Canım inşallah bekliyorum.seneye ben gezdiririm kısmetse sizi İstanbul'da.Nice hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu ve tabikide Ahrar ve Mirzahan'lı senelere:))))Birde gelinler eklensin tabi:)))