Monday, September 21, 2009



Camiye erken gidip hazırlıklara yardım ettik arkadaslarla
Bayram zıyaretındeki masamız
Herkesin ramazan bayramını kutlarız K.aılesı olarak :) Dun yogun sekılde bayramı yasadık, ev zıyaretlerı , aksama da camıde bayramlasma programıyla bıtırdık bayramın birinci gununu :) bugun babamız calısıyor ben de cok yorulmusum son haftanın kosusturmasından,ıkındıne kadar evdeydık sonra arkadasla bulusup sahıle parka gıttık, yarın planladıgımız ev zıyaretlerı bır de Mırzahan'ın topladıgı bayram harclıklarıyla oyuncak almak icin Toysurus'a gıtme planı var.

3 comments:

iffetin günlüğü said...

Ramazan bayramın mübarek olsun.gurbete rağmen,bayramı böyle güzel etkinliklerle kutlamanız çok güzel.selamlar..

Aygül said...

Ramazan bayramınız mübarek olsun Şeymacım.Öpüyorum çocukları.

Ashley said...

Sizlerinde Ramazan Bayramları Mübarek olsun..Ülkeden ayrı inşallah burdaki gibi bi bayram yaşamışsınızdır . Gerçi burda hiç tadı yok daha doğrusu ben pek tat alamıyorum artık :( Çok küçükken hatırlıyorum davulcu fln gelirdi yada biz gider ev sahibini bıktırana kadar şeker toplardık dilenirdik ama şimdi çocuklarda gelmiyor . Çok üzücü ama galiba bu düzene alışıcaz gibime geliyor:(
Türkiye'den selamlar sevgiler
Ashley :)