Saturday, September 12, 2009

video

Kendısını naza ceken Ahrar :)

5 comments:

Ashley said...

Bu ne ya :) Al beni öp çimdikle diyor resmen .Çocukları hep sıkarak sevmeyi sevdiğim için ilkbaşlarda beni pek sevmezler ama sonra alışır kaynaşırız.2 cocugnuzda cok tatlı ama bu ufaklık ayrı bişi ya .
Bloga bıraktığnız yorum için teşekkürler Türkiye'de nsevgiler
Ashley

iffetin günlüğü said...

aman bu ne naz böyle.çok şirin oluyor ama..
bizim ufaklık bizi abilerle paylaşamadığından yalvarmadan öpüyor, öptürüyor.
ilerde; (diğerlerinde görmediğimiz)bu aşırı kıskançlıkla nasıl başedeceğimizi düşünüyoruz:(

Rana Eslem GULMEZ said...

))))bide seymacim beni opme de bakiyim napacak?

* YeLiZ * said...

ah canim benim kiyamam..
Hep oyle sakin ve mutlu ol emi
Masallah

Fatma Özen said...

ne kadar şirin bir çocuk allah bağışlasın :) blogunuzu bugün keşfettim. Çok güzel bir anne günlüğü. tebrikler