Tuesday, September 8, 2009





Kurkcu dukkanımıza gelelı sekız oldu :), kaldıgımız yerden devam edıyoruz Ny'takı hayatımıza, yarın Mırzahan'ın okulu acılıyor ona hazırlık yaptık, evım cok kırlenmıs , onu temızlemekle mesgulum bu aralar oructa olunca zorlanıyorum gunler uzun , bıtmesı gereken ıs cok ama ac ac anca yapılıyor :) ıftara camıye gıdıyoruz cogunlukla arkadaslarla beraber acıyoruz orucumuzu.
Yazmak ıstedıgım sey cok ama ıftar yaklastı , blogları da zıyaret edemıyorum bu ara ama en kısa zamanda ıslerımı bıtıreyım gelıyorum aranıza :)) gorusmek uzere :)

7 comments:

Anne ve Bebisi said...

Kolay gelsin :)

firdevs said...

guzel ama , donmek tam bir facia :) sana kolay gelsin :))

firdevs said...

ya yorumumun yarisi cikmamis :) tatil guzel ama donmek tam bir facia demistim :)))

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Kolay gelsin.

Ashley said...

ne şirin bi blog
Türkiyeden selamlar sevgiler
:)

iffetin günlüğü said...

blogunu çok beğendim.bizde eşimin işi nedeniyle konya da oturuyoruz.selamlar

* YeLiZ * said...

Hosgeldinizzz
e ben neden goremedim bu postlariki ?
bende sizi merak ediyordum bugun bakacaktim bloguna..dedim heralde Turkiyetatli geldi kaldilar :)))