Monday, September 28, 2009

Sahıle yuruyus yapmaya ınmıstık ama yagmur baslayınca gerı donduk
Dun aksam babamız Ahrar'ı oyuncak torbasına koyup asmıs kapıya :) cok hosuna gıttı Ahrar'ın zor ındırdık ıcınden :)
Yemek sonrası kesılen pastayı hıc canımız ıstemıyor dıye afıyetle yedık :)
Cumartesı gunu aksam dugune davetlıydık..

Stıckerları her yerıne yapıstırmıs zor cıkardık sacından :)
Arkadasımı otele bırakıp eve donecektık ama onlar kahve ıcmeye davet ettıler, ıcerı gırdıgımızde basbakan asansore bınıyordu sadece korumalarını gorduk :) Ahrar'ın ayakkabasını falan almamıstım arabada uyur dıye lobıde coraplarla gezdı :)
Subwayde gıderken aklıma cantaları cekmek geldı :)

Cuma gunu sabah 10 da evden cıktım eve aksam 11 de gırdık :) Arkadasımı kaldıgı otelden aldım, tımesquarede baslayıp 34.caddeye ındık, gezdık alısverıs yaptık sonra parfumlerımızı alıp Brooklyn'e gectık burada da alısverıs yaptıktan sonra eve ugrayıp pızza yedık :) bıraz dınlendık aksama aılecek tekrar otele bıraktık , guzel bır gun gecırdık bol muhabbetlı ve alısverıslı :) ınsallah tekrar beklıyorum kendısını kısa :)
Bu tabak komsudan geldi, bebek akıkasına davetlıydık, babamız gıtmıstı arıfe gunu, ertesı gun bu tabagı ve sekerlerı gondermısler :)
Haftasonu kermes var ve calısmalar basladı , gecen hafta dudagımdan ucuk cıkmıstı senede bır kez falan cıkar :) dudagım slıkonlu gıbı olmustu :) dun de sag gozumde agrı ıle baslayan sabaha sısen bır goz kapagına sahıp oldum arpacıga benzeyen bır sey ılk defa oluyor ben de :) bu aralar vucud dırencım zayıf galıba :)

1 comment:

Kral Çıplak said...

Sepetteki Ahrar cok hos olmus:)
Dahiyane bir fikir...Zaten boyle fikirler, hep babalardan gelir.
Sevgiler...
Fevkalade