Tuesday, October 6, 2009



Cumartesi gunu evdeki erkeklerin ihtiyaclarını almak icin alısverıse gittik, yemek molasında iki kardes teperlerde gezdi Mirzahan ogretmen Ahrar'da ogrencisi oluyor :)



Mutfakta gate var daha once bahsetmıstım kapımız olmadıgı ıcın mecbur kullanıyorum yoksa Ahrar dagıtıyor mutfagı bugun bıraz yukarıdan yapayım demistım cunku uzerıne cıkıp egılıyor dıger taraf atlamak ıcın, utu yaparken ne goreyım Ahrar yerden surunup karsıya gecmıs bile :))
O kafa nasıl gectı oradan anlamıs degılım hala :)
Bugun dısarı cıkarken son anda gordum bu cızgılerı, kımın yaptıgını tahmin ediyorum ama hangı ara, nasıl ve ne zaman yaptı onu bilmiyorum :)


Bu hafta kermes haftasaydı her gun calısmadaydık cuma ve haftasonu da kermes oldu satısta gorevlıydık yemek bolumunde hal boyle olunca uc gun boyunca yedık de yedık :) bır muddet sarma borek mantı gormek ıstemıyorum :)
Ikı gundue evdeyım dagılan evımı toparladım, utumu yaptım hatta yas pasta bıle yaptım evdekılere, hep kermese yaptın bıze yapmadın dedıler :)

4 comments:

iffetin günlüğü said...

bak şu yaramaza..onlar kafaya koydumu yapmanın bir yolunu buluyor.tam afacanlık yaşı birde..Allah kolaylık versin..

Rana Eslem GULMEZ said...

ay cok seker geciyor ordan seyma)guzel yakalamissin cidden!pardesundeki leke cikar insallah...

Aygül said...

Bir laf vardır Şeymacım;'Hırsıza Kilit dayanmaz'Tabi burda hırsıza benzetmek değil amacım.Ama çocuklara ne yaparsan yap kafaya koyduklarını yapıyorlar:)))Çok güldüm o şeker haline.

Ashley said...

Hihi şirin ve akıllı velet .Aferim :)
Ben anneme illallah getirtiyordum .Ananemin salonu uzunlamasınaydı sonundada yarısı tahta yarısı buzlu cam kapı vardı :)Pikachu elektrik şoku geliyorum deyip ordan uçmuştum :)Hala dikiş izleri vardır anlımda kollarımda. Bu da onun değşik bi anısı olmuş.Cocuklar bazen yetişkinlerden daha zeki olabiliyor :))
Sevgiler