Thursday, October 29, 2009




Duvar stickerları cok moda iki senedir, ben oturma odası icin almıstım onceden ama ev boyanacak ondan sonrasına saklıyorum, bugun gezerken bunu gordum aldım , bizim odaya yaptım ..
Yagmur tum yaprakları doktu sokaklara
Hallowen suslerininde sınır yok, bu isleket garip garip sesler cıkarıyor ayrıca :)


Uc gun suren yagmurun ardından bugun oglene dogru gunes actı, bizde kardesimle dısarı cıktık gezdik.Ozlemisiz gunesi, yagmur gece yagsın gunduz yagmasın , ıslanmayı hic sevmiyorum :)) dun Ny'a gelen misafirleri gezdirdim yagmur oldugu ıcın sınırlı yerleri gezdik, buraya gelecek olan arkadaslar her turlu gezi-alısveris isleriniz icin bana basvurabilirsiniz seve seve yardım ederim :)
Bir onceki postta H1N1 asını yaptırmayı dusunmedigimizi soylemistim ama doktorumuzla konustuk asının yapılmasına karar verdik okullara formlar geldi pazartesi gunu, bugun doldurup verdik Ahrar ıcın haftaya kendi Doktoruna gidecegiz.
Bes tane hamis arkadasım var, ikisi bebislerine kavustu digerleri sırada masallah bu sene Ny nufusuna Turkler olarak iyi katkıda bulunuyoruz :) Pazartesi gunu Rana Eslem'in annesi Emine'deydik, hamislerle beraber :) ikramlardan yedik yetmedi evede getirdik :))thanks..
Ahrar'ı n anlatmam gereken halleri var, ne dersek tekrarlıyor papagan gibi :) abisiyle oyun oynuyorlar guya, isirıyor , vuruyor ama abimiz ogrettı o yuzden sadece Mirzahan'a yapıyor :)
Kakasini yapıyor anlıyorum yanıma gelip alma diyor gidiyor tekrar, dun mutfaktaydım geldi yanıma alma dedi gitti iilk basta anlamadım tamam almam dedim sonra dank etti :)) daha var boyle komik halleri :)
Mirzahan'ın sacını kestirdi babamız hic begenmedim bir dahaki sefere kendim goturucem, o gun sinir oldum ama sımdı alıstım uzamasını bekliyorum kestirmek icin :)

3 comments:

sevilay said...

şu aşı konusunda bizde kararsısız,ama bu virüs gittikçe yayılıyor sanırım aşıdan başka çaresi yok zaman geçtikçe daha fazla endişelenmeye başlıyorum.Bu arada ahrarın saçları çok güzeldi en son halini görmedim ama,neyse o her haliyle gayet yakışıklı maşallah...

selin said...

mrb bende cok uzak diyarlardan yazıyorum.benimde bebeklerle ugraşıyorum.benimde5.5 yaşında bir abimiz birde 2 yaşında oglumuz vardı.bizimkilerde birbirine vurup kırıyorlar.galiba amerikada yaşıyorsunuz.aşı bizde dün yaptırdık.büyük oglum kreşe gidiyor diye korkudan hepimize yaptırdık.eşim okadar abarttıki işyerindeki calışanlarada yaptırmalarını rica etti.ya burası türkiyemi deyince burda daha domuz cok güvende degiliz dedi.kaderden kacamazsın takdir.kendine iyi bak sevgiler

Aygül said...

Şeymacım Ahrar'ın oynarken vurması çok tanıdık.Ama maalesef onu oyun sandığı için bunu çok uzun süre yaptı Emin.Şimdiden önlem alın bence.Emin küçüküktü çok fena kafa atard.Onun böyle kafa atışına şaşıran herkes gülme krizine tutulurdu ve Emin bunu oyun zannedip herkese yapardı:(
Bizde Emin'in saçını haziranda kestirdik pişmanız.Anca kendine geldi diye bilirim:)Berber değişince öyle oldu bizim ki:))Şimdi güzel bir berber bulduk sayılır bakalım uzasında gelin dedi görücez:))