Thursday, October 22, 2009

Mirzahan'dan Ahrar'a miras kalan oyuncak, cok severek oynuyor.
Bu ne simdi dimi :) Yazın Turkiye de pazarda gorup almıstık, kozlemek ıcın sebzeleri ,Tr 'dekiler biliyordur mutlaka, dun kozlenmıs kırmızı biber corbası yapmak icin kullandım cok memnun kaldım ocak batmadan kozluyor , tavsiye ederim :)
Havalar guzelken degerlendiriyoruz arkadaslarla ..
Benimkiler guzelce temizledi saclarıyla heykeli :)


Dun gece cıgkofte vardı camide enfesti tek kelimeyle :)

Bir yandan yazıyorum Bir yandan Turk televizyonu dinliyorum gundemde H1n1 gribi var gecen sene burada cok konusulmustu, panik havası vardı sımdi hic oyle bir sey yok haberlerde, asıdan bahsediliyor sadece, ilginc bana gore , bizde konusuyoruz babamızla ası konusunda babamıza gore simdilik yaptırmayalım, icerigi belli degil ve civa iceriyormus cocuklar ıcın tehlikeli , ben kararsızım drleri dinlerseniz normal gıripten olen daha fazlaymıs , her h1n1 pozitif olan olmuyor, kimisine gore gecirmek iyi vucud bagısıklık kazanıyormus ,ilerde degisip baska turlu virus olarak karsımıza gelse atlatması kolay olurmus, yani yorum cok, Allah korusun hepimizi cocuklarımızı.
Mirzahan'ın okul otobusu ile ilgili sorunumuz var, pazartesiden carsambaya okul bıtıs saatınd egeliyorlar, persembe cuma bir saat erken, gecen senede oyleydı, bu sene arkadasının ailesi mail atmıs ogretmenle gorusmusler, ılgılenıcez demısler kalmıs oyle, bu sene son dersleri matematik ve dersten erken cıkıp geliyorlar, haliyle konuyu tam anlamıyorlar o gun, ogretmenleri sonra anlatıyormus Mirzahan anlattı, ilerde dersleri agırlasınca zor olacak, arkadasının ailesi cok ilgilendi onlar gerekli sikayeti yaptılar bizde arkalarından gittik , tebrik ettim kendisini, biz ugrasmadık o kadar, servisle alakası yokmus onlar okul nederse biz onu yapıyoruz demısler okuldanda bir cevap yok henuz ilgileniyoruz dedikleri bir mail aldık insallah hallederler .
Komusumun cocuklarıyla aynı okula gidiyorlar, iki senedir okula gidis ve gelisleri paylastık, birimizin isi cıkınca digeri alıyor gec kalırsak eve geliyorlar, bir arkadasımız daha var aynı durakta bekledigimiz, evinin onunde durak , gec kaldıgımda evine aldıgı cok oldu cocukları , tatillerde evlerde sıkılmasınlar dıye evlerde oyun oynuyorlar sırayla , sıra bizdeyken lahmacun ısmarladık Turkish pizza diye cok hosuna gitti cocukların annelerine anlatmıslar onların pizzasında et var diye :))sanslıyım bu konuda burada boyle komuslar bulmak guvenebilecegin cok zor, benim cevremde Turk komsum yok cok isterdim yakınımda olsun :) onun yerine arap komsularım var :)

5 comments:

Kral Çıplak said...

O kozlemek icin kullandigin sey, bizim elektrikli ocakalra da uyuyor mu kardes?
Ay keske ben de alsaydim, patlican da kozlerdik iste:(
Seneye artik.
Nerden aldiniz bu arada?
Fevkalade

New York'tan said...

Pazarda, markette satılıyor Fevkalade,bizim ocaklarda yaptım oldu, patlıcanda denicem en kısa zamanda :) temizlik yonunden cok rahat batırmadan etrafı yapıyorsun :)

New York'tan said...
This comment has been removed by the author.
sevilay said...

slmlar,servis sorununuzu inş en kısa zamanda çözersiniz,gerçekten zor bir durum,hele son ders matematik olunca:)

ensar bera'nın annesi said...

selam,uzun zamandır yazıyormuşsunuz ama rastlamamıştım blogunuza.maşallah çocuklarınız çok tatlılar.güzel günler,sevgiler :)