Monday, October 19, 2009


Yuzundeki kremler pisik kremi
Abi kardes pijamalarıyla yatmadan once , cok dikkatliyiz ama Pcye bakarken :)



Kardesimle 34 gitmistik, Macys reklam panosu, onceden vardır belki ben yeni gordum dunyanın en buyuk alısverıs merkezı olarak bılınıyor .
Haloween yani cadılar bayramı yaklastı ekimin sonu, evler suslenmeye basladı , kostumler gorucuye cıktı, yukarıdakı esyalar bahceye koymak ıcın :) Mirzahan cok istedi ona starwars lu kostum aldık bu sene son , seneye yasak okulda giymeleri .

Bir onceki postu baslıgı guzel bir sonbahar aksamıydı sonra havalar birden
bozdu ve bir ay sonra olması gereken hava durumunu yasadık soguk buz gibi bir hava hatta kar yagmıs bazı yerlere hal boyle olunca kıslıklar cıktı, hazırlıksızmısız cocuklar ıcın acele alısverıs yapıldı :)
Mirzahan'ın dersleri agırlastı bu sene , her hafta test oluyorlar matematık, fen, spelling , onlara calısıyoruz , odevler fazlalastı ogretmeni en ufak hatayı bulup geri gonderıyor duzelt diye , daha dikkatliyiz bu sene eger yanlısımız cıkmıssa sanki ben yapmısım gibi oluyorum :)
Gecen hafta arkadas ziyaretleri, akika programi ve ev ısleri ıle gecti , Ahrar'da hafiften bir oksuruk var hava degisiminden diye dusunuyorum zencefil bal karısımı veriyorum.
Cok hareketli Ahrar su an evde favori oyunumuz sandalye uzerınden masaya cıkmak gecen aksam ısı abartıp ufak sandalyesınıde cıkırmıs uzerıne kendıde ustune oturmus, baktıgımızda manzara, masa uzerınde sandalye de oturan Ahrar :),artık kelımelerı soyluyor belırgın olarak, bırseyden korktuysa adı korku :) cok ruzgarlı havalarda dıs kapı altından ses gelıyor eger evde cam acıksa ılk duydugunda aglayarak kostu geldı yanımıza korku dıye :) bunu kullandım bir sure :) kotu anne ben :)
Mirzahan'ı almaya gittigimizde her gordugu sarı otobuse dida dıyor Mirzahan yani, Amerikan filimlerini izlerken mutlaka gormussunuzdur sarı otobusleri ,hala o otobusler kullanılıyor :)
Yemek bloglarını geziyorum vakit buldukca ama cogu seker hamurlu pasta ,kurabiye cupcake ısıne gırmıs, soyle normal kek, borek, yemek bulmak zor :) gorunusleri cok guzel ona lafım yok ama devamlı yapabilecegimiz yiyecekler degil .
Kitaplarım bitmisti haftasonu yeni kitap aldım A good woman adı, Titanic zamanında geciyor her aksam ne zaman surukleyip gidecek diye bekliyorum :)

6 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

yemek bloglari hakkinda bende ayni seyleri dusunuyorum farkli birsey yok.bide ticaret boyutu var sekerli pastalarin tarif yok cogunda !begenirsek ismarlamamiz lazim))
pisik kremini irem yapmisti bende ))manzara cok tanidik bende yani)sevgiler..

Ashley said...

Merhaba * Şu an Ankaradayım ama sürekli ikametgah ettiğim bi yer yok :Tayland -Almanya-Danimarka -vs gesiyorum .
)Haftaya pazartesi vize alırsam bir yıllık dünya turuna katılacağım özel bi katamaranla.Bir yıl olmasa bile heralde en az 3 ay kalırım diye düşnyorum.Sizin blogda cok guzel.Görmek istediğim yerdir hep Time Square burdan siz ekledikce bakıyorum insallah bir gün gelirim.Tabi 50 yaşında verirler heralde vizeyi bana . Bıktım ya bi yere gitmeden onceki bu vize vermeme alamama işkencesinden.pffffff .

sevilay said...

pişik kremi sürme olayı çok tanıdık geldi:)zehra da yapardı şimdi normal kremler sürüyor:)Ani hava değişimleri gerçekten çok tehlikeli hemen hasta oluyorlar afacanlar,ahrara çok geçmiş olsun...

iffetin günlüğü said...

bize uygun yemek ve pasta tariflerini portakal ağacı ve yosunbukada bulabiliyorum şeyma hanım.pasta bloglarına ben de pek girmem..
şu ara burda da herkes hasta.hava değişiminden herhalde.

New York'tan said...

Cocuklar buyurken aynı yollardan gectigi ıcın tanıdık gelıyor yaptıkları bize :))Emine ben sevmiyorum sekerhamurlu pastaları normal yas pastayla kıyaslayacak olursak :)
Sevgili Asley masallah diyim sana ne guzel her yeri geziyorsun, ıyı eglenceler dunya turunda :)
Vize konusunda haklısın ama senin Usa vizesi alman kolay bence, daha once yurt dısına gırıs cıkıs yaptıgın ıcın :)
Sevilay tesekkur ederim, cocuklar asagı yukarı aynı yasta olunca yapılan yaramazlık aynı :)
Sevgili İffet ben tatlı duskunu bırıyım :) o yuzden degısık tarıfler denemek hosuma gıdıyor, daha cok pasta bloglarını tercıh edıyordum ama dedıgım gıbı seker hamuru ısın ıcıne gırdı degıstı tarıfler :))

Aygül said...

Ama Şeyma belki çocuğun yüzü pişmiştir.Nerden biliyorsun?Sen farketmemeiş olamaz mısın acaba?:)))))Çok tatlılar