Friday, November 27, 2009


Abi kardes bayramlıklarıyla :)
telefonumdan cizgifilm izlemeye bayılıyor Ahrar, youtube sayfasını gordugum zaman momi momi diyerek istedigi cizgi filmi actırıyor bize, bu yuzden telefonlarımız ortada gezmiyor :)








Persembe gunu burada Thankgiving (sukran gunu)ydu, insanların aileleriyle beraber aksam yemeginde biraraya gelip hindi , cranberry sos, patates pure ve apple pie yedikleri bir bayram, bu toprakların Amerikalılara verdigi zenginliklere sukur bayramı :) ertesi gun yani cuma gunu ise black friday, alısveriste ucuzlugun basladıgı gun bugun, gece ucte baslıyorlar alısverıs merkezlerını acmaya haberlerde vardı dun ızlerken, best buyda laptoplar 200 dolara ınmıs carsamba gununden sıraya gırenler var kamp kuruyorlar o derece yanı :) noele kadar alısveris cılgınlıgı devam edecek burada tanıdıkları cogu kısıye hedıye verdıklerı ıcın hesaplı alısveris pesındeler halıyle .
Yukarıdaki balonlarda Macysın thanksgiving paradeınden, Ameikalıların coluk cocuk gelip izledigi bir yuruyus Mirzahan hep istiyordu ama babasıyla benim o kalabalıgı gozumuz yemedıgı ıcın goturmemıstık bu sene kardesim goturdu, zar zor bir yer bulup izlemisler.
Bayram guzel geciyor, ziyaretlerimizi yaptık , gittigimiz her evde sarma borek baklava uclusunden yedik :) hatta eve gelip bayram icin yaptıgım bademli dondurma eslinde portakallı tatlımıda yedik, guzel olmus kendimi ovmek gibi olmasın tadına doyamadım :) yarında ziyaretlerimizi yapıp pazar gununu kendimize ayırmak istiyoruz :)

8 comments:

Anne ve Bebisi said...

Yerim ben o handsom bayram sekerini :)

Abi kardes cok yakisiklilar masallah :)))

Iyi ki dayilar var di mi? :P

Balonlar gercekten cok hos gorunuyor, Mirzahan'i anlayabiliyorum :)))

Bademli dondurma miiii? Epeydir benimde aklimda ama bir turlu yapamadim vakit bulup. Bir ara zahmet olmazsa bademli dondurmanin ve portakalli tatlinin tarifini ve fotolarini alsak buraya :P

Iyi bayramlar :)))

New York'tan said...

Thanks Esra'cım :)

Dondurma hazırdı ben yapmadım :) tatlının tarifini veririm hafif bir tatli, ıcınde portakal olan herseyi sevdigim icin :)

minislerimin annecigi said...

hayirli bayramlar. . ben de ahrar inizi kiz a benzetmistim ta ki siz soyleyene kadar.
masallah iki oglunuz da seker. benim de kucuk oglunuz yaslarinda bir kizim var. iyi tatiller.

New York'tan said...

Tesekkurler minislerimin annesi,inan uzerınde kot ve gomlek olmasına ragmen bayram gezmelerınde Ahrar'ı kız zanneden amcalar vardı :)
Endenozya'ya sevgiler :)

Nurdan Tatlar said...

Merhaba, siteniz ve paylasimlariniz cok guzel size birkac soru;
sakizli sutlacin tarifini cok merak ettim paylasir misiniz?
birde dondurmanizinkini tabi ki :)
telefonunuzun markasini da merak ettim, telefonumu yenilemeyi dusunuyorum, ama hangi model alacagima karar veremedim, bu yuzden gorunuste cok cici ve fonksiyonel duruyor gibi geldi, cevaplarsaniz bu merakli bloger takip edeninizin sorularini cok memnu olacagim

New York'tan said...

KREMALI SÜTLAÇ;

Malzemeler;

* 1 lt süt
* 2 çay bardağı pirinç
* 1 Su bardağı toz şeker
* 2 çorba kaşığı nişasta
* 200 ml krema (1 küçük kutu olanlardan)
* 1 paket şekerli vanilin

Yapılışı ;

1. Pirinçleri üzerini geçecek kadar su ilavesi yaparak ezilemeyecek şekilde haşlayın.
2. Tencereye sütü,toz şekeri ve haşladığınız pirinçleri koyarak orta ateşte kaynatın.
3. Nişastayı bir kaseye üzerini geçecek kadar su koyarak eritin ve kaynamakta olan tencereye yavaş yavaş akıtıp hızlıca karıştırın. 2-3 dk kaynadıktan sonra kremayı ekleyin.
4. Birkaç dakika kaynattıktan sonra tencereyi ocaktan alıp içine vanilini ekleyip karıştırın.Servis yapacağınız tabaklara kaselere paylaştırın ve arzu ederseniz üzerine tarçın serpip buzdolabında soğutun. binbircesniblogspottan aldım tarıfı Nurdan tatlar :) ıcıne damlasakızıda ılave ettim .
Dondurmayı hazır aldım, kendım yapmadım .
Telefonum iphone, memnunum internete girmesi en buyuk avantaj onun dısında pek iyi telefon kullanıcısı degilim :)
yardımcı olmusumdur insallah
sevgiler

Nurdan Tatlar said...

Ayy kusura bakmayin oncelikle, yorumu nereye yazdigimi unutup az once en ustteki postunuzda cevabi goremeyince uzulup nerde benim yorumum ve cevabim diye sitemli bir yorum biraktim, sonrasinda ise alttaki posta yorum yazdigimi farkedip az onceki halimden utandim :))
Tarif icin cok tesekkur ederim, bende sutlaci cok sevmem, ama ove ove bitiremeyince acikcasi yapmak icin heves geldi, en yakin zamanda deneyecegim insallah,
ilk postu okudugumda benim yaptigim dondurmam olarak algiladigim icin oyle demistim ama yorumunuzu okumadan baska arkadaslarda tarifi isteyince ve sizde ben yapmadim dondurmayi diyince soruma cevap oldu :))
iphone'u bende cok begeniyorum ama T-mobile ile anlasmasi olmadigi icin alamiyorum malesef, tabi birde pahali olmasi alamamamdaki diger bir etken :)
Nurdan tatlar degilim aslinda ben, seneler seneler once heveslenip blog acsam mi ki diye dusunup templateini olusturmustum, sonra milyon tane yemek blogu olunca kendimi digerlerinden farksiz gorunce, ve farkli birsey yapamayacagimi anlayinca blog yapmaktan vazgectim, ama yorum yazinca farkettim ki hala template silmemisism :)
Neyse tesekkurler uzunca bir cevap oldu benimkisi de :)

New York'tan said...

Rica ederim :) ben tatlıları cok sevdigim ıcın kremalı sutlacın lezzetini cok begendim.
Olsun devam et bence yemek bloguna, herkesin tarifi kendine ozel,ararken googledan arıyoruz kimin tarifini begenirsek onu yapıyoruz :)sahsen yani :)
Biz att ıle anlasmalı oldugumuz ıcın pahalıya gelmedi telefon, ınsallah gonlune gore bulursun :)