Friday, November 20, 2009




Bugun ben hazırlanırken ayakkabılarımı gıydı gıydı cıkardı :)


Uc gunluk evde dinlenme, ilac ve meyve ve sonrası artık iyilestim tesekkurler gecmıs olsun dileklerini ileten arkadaslara, hatta bir ara malum grip mi diye suplenmistik ama ates yoktu bende :) ama salgınmıs bu ara ogrendim iki arkadasım daha hastalanmıs bu sure zarfında ,bugun bir davete icabet ettim keyfim daha yerine geldi arkadaslarla beraber olunca :)
Haftaya bayram ne cabuk geldi anlamadık daha ramazan dun gibiydi bu sene bizim icin daha guzel cunku burada Thanksgiving tatiliyle aynı zaman rast gelıyor , persembeden tatıl okullar, ıs yerlerı , bayram Turkiye'de ki bayram tatilleri gibi olacak insallah...
Persembe gunlerı aksamı bize ugrayın cigkofte yemis olursunuz, rituel oldu bizde bu, ben cok aramasam da kardesim ve esim ayıla bayıla yıyıyor:) hatta ben yanında gingerale iciyorum dıye zencefilli gazlı bir tur ıcecek, kardesim bana guluyor :) ayran varken ıcılırmıymıs :)

new moon Pictures, Images and Photos

Bugun Twilight saganın ıkıncı kıtabı new moonun filmi gosterıme gırdı, biraz yorum yapmam lazım :) Harry potter serisi gibi surukleyici ve akıcı, her ne kadar bu fılmın kıtabı ortalarda sıkıcı olsada :) neyse buradakiler isi abarttı her gun tvde , gazetede bu fılm ıle ılgılı bır haber vardı , el kremlerı, cantalar, parfumler aklınıza ne gelirse her seyı cıkmıs pıyasa :) filme gıdıcem ama ılk kalabalıgı gıtsın ondan sonra bır suru teenage kızla sınemeya gıtmek ıstemıyorum :)))

6 comments:

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Cok gecmis olsun ben yeni okudum canim.

Film cok tutulmus sanirim cok kalabalikmis hatta biletler ogle vakti bitmis felan diyordu esim ...Bizim store hemen sinemanin yaninda da ordan aliyorum film haberlerini:)))

sevilay said...

iyileştiğine çok sevindim.Şu alacakaranlık hastalığını bende öğrencilerimden öğrenmiştim,Acayip bir furya oldu.Sonunda bende izleyeceğim:)Harry poterdada direnmiştim ama sonuç bütün serileri bitti:)

deniz misal said...

Victor Hugo demiş ki,
kadın zayıftır ama anne güçlüdür. ne kadar doğru tartışılır, ancak şu gerçek yataktan kalkmaktan başka şansı olmayan daha çabuk iyileşiyor..

aklım çiğköfte de kaldı, şimdi koşmaya başlasam perşembeye size varır mıyım??? :))

sümeyye said...

fotograf makınemız yenı mı :)

HALE ATMACA said...

baktım yıkılıyor ortalık, meraktan başladım ben de okumaya.Pek sevmedim ama...yani biraz büyük kaldım sanki kitap için. Bu kadar patırtıyı teenage'ler mi koparttı bilemiyorum ama lisede okumak lazımmış.

New York'tan said...

Sevgili Yasemin ve Sevilay filme gitmedim ama netten izledim gitmemeye karar verdim :) yani kitap gibi zevkli olmuyor filmdeki ıkıncı esas oglana gıc
ıyım bu filmde fazlasıyla on planda o yuzden gitmiyorum :)

Deniz misal kosmaya basla bir senede gelirsin heralde seneye herhangi bir persembeye yetisirsin :)

Sumeyye makıne yeni ama kardesimin guzel bir makine aldı kendine bizde faydalanıyoruz :)

Hale kitap daha cok teenageler ıcın haklısın ama ben daha kurtulamadım galıba o donemden seviyorum o tur kıtapları :))