Saturday, November 7, 2009

Bugun Nevil abla ile Manhattan'da 34. streetde bulustuk, uzun zamandır gorusemiyorduk, ben cocukları bıraktım babaya,oyle gittim, dun gece Ahrar bizi uyutmadı, rahatsızdı bir oturma odası bir yatak odası arasında gezdik, en son kucagımda uyudu, sabah 6 da ailecek ayaktaydık :) eger daha kotu olsaydı gidemeyecektim ama iyilesti , dre goturduk, kulak enfeksiyonu baslangıcı varmıs, ilaclarını aldık.Simdi daha iyi.
Rahat rahat gezme gibisi yok arkadas arkadasa :), 34 u gezdikten sonra chinatown gitmeye karar verdik cok kalabalıktı, unlu markaların taklit esyaları satılıyor , bu yuzden turistler cok , biz saga, sola bakınırken bizi duyan Turkler aa sizde mi Turksunuz :) burası chinatown diye gedik ama hic Cinli yok hep zenciler var, dogru yerdeyiz dimi dediler :) dogru yerdesiniz gorursunuz birazdan dedik :) etrafta cok polis oldugu icin malların hepsini cıkarmamıslar , valizlerde bekliyor, sorarsanız ne model istediginizi ona gore cıkartıyorlar, cok ilginc degil mi , sahte mal satıyorsunuz ama valiz icinde olunca polis birsey demiyor, dısarı cıkarınca alıyorlar heralde, gorunen manzara satıcıların elince valizler onlerinde bekleyen insanlar seklindeydi:) sonra Little İtaly'e gectik, kafede oturup kahve molası verdik ben hot chocolatte molası verdim, kahveye bir turlu alısamadım, her ne kadar kahvenin cok tuketildigi bu memlekette yasasamda, otururken Ingiltere'den gelen turistlerle muhabbete basladık, nerelisiniz sorusuyla basladı devam etti gerisi , kalkarken bana bir tanesi yuzunuz yabancı gelmiyor daha once gormus gibiyim dedi, kim bilir belki bir ikizim vardır bir yerlerde :)

Noel hazırlıkları basladı bir bucuk aya yakın var ama o moda girdi alısveris merkezleri
Macy


Kuru meyve tanecikli , portakal aromalı kekim.Cuma gunu her gun yemek olmasın menude diye kek, pogaca ve mercimek salatası yaptım :)

3 comments:

Anne ve Bebisi said...

heheh cuma menusu supermis :)) Afiyet olsun :)

Aygül said...

çok geçmiş olsun benım şeker oğluma.ohhh ne güzel dimi çöpsüz üzüm gibi gezmek.İnsan tuhaf oluyor ama keyfide bir başka.Allah yokluklarını göstermesin yinede:)))

sevilay said...

çok geçmiş olsun allah şifa versin inş.İnsan bazen çocuklar olmadan gezmeyi çok arıyor bende bu isteiğimi bursada gerçekleştiriyorum:)bu arada kek süper görünüyor afiyet olsun....