Wednesday, December 9, 2009

Baba ve oglusları :) Babamız eve geldikten sonra oyun saatimiz var, Hep beraber gureserek oyun oynuyorlar ben katılmıyorum uzaktan izliyorum :) Ahrar Mirzahan'ı cok kıskanıyor, o ne yaparsa aynısını yapmaya calısıyor abisi sut icse o da ister hemen onada koyarız bir bardak elinde tabak olsa olda ister aynısında ona da koyarız bizim yanımıza gelse sarılsa Mirzahan'ı eliyle itekler, cekil demesini ogrendi bu arada :) cekil diyor, daha taze yaadık bugun, Mirzahan'a odevinde yardımcı oluyorum, beraber masasında calısıyoruz, konu anlatıyorum birisi sag tarafımdan sesleniyor bana, bende bolmek istemiyorum calısmayı , ses giderek yukseliyor sonra elimde bir acı hissettim elimi tırmalamıs :) dondum baktım hemen abisinin yatagına gitti , kitaplıktan bir kitap almıs acmıs sayfayı bana anlatıyor bir seyler :)) cok guldum o haline yakında okumayı sokecek bu gidisle :)) tatli kıskanclik aslinda kıskanclikta degilde takilt Ahrar'ın yaptıgı :)



Manhattan fotografları Asaf'a ait, Subwayin tarihi cok eskiye dayanıyor Ny'da, Turkiye'dekileri gordukten sonra buradakiler antika geliyor :) yagmur yagdıgında rayların kenarında yuruyen fareleri hatta daha buyuklerini gorebilirsiniz.

Central park

Bu hafta bebek ziyaretleri, akika programi, annesi gelen arkadasları ziyaretle geciyor .

7 comments:

sevilay said...

şu kıskançlık olayı bizde de mevcut,kuzenler,arkadaşlar hepsi bize yaklaşan herhangi bir canlı bu kapsama giriyor:)yanına kesinlikle yaklaştırmıyor.Sizede kolay gelsin gerçekten zor :)

our twins of NY said...

Seymacim
ege de ela ne yaparsa yapiyor:))

gorunen o ki; her evde 1 tane var:S


subway sisteminden bahsetmissin. ny. a ilk geldigimde esimle ilk kez manhattan'a gittim. Fareyi gordum hem ciglik bastim hem kactim ters yone:) Esim dedi ki; "alis hayatim buradaki metro istasyonlarinin hepsinde mutlaka var, hele aksam 8-9 dan sonra daha irilerinide gorebiliyorsun":)) gozlerim yuvalarindan cikacak sandim. zaman icinde bende coooook gordum. Kominist ulke olarak bilinen rusyadaki sistem bile buradan 50 kat daha modern maalesef, sistem cok eski:(

New York'tan said...

Kıskanclık olayı her evde var demek ki :) Sevilay ben Mirzahan da boyle bir sorun yasamamıstım :9

Seyhan igrenc ya mide bulandırıcı Mirzahan'la kim once gorecek diye yarıs yapıyoruz bazen :)))

iffetin günlüğü said...

bizde de yaşanıyor bu sorun ama kıskançlığı dışarı vurmaları içlerine atmalarından daha iyiymiş.

bizim ortanca velet 5 yaşındayken; 1.sınıfa giden abisinin fişlerinden okumayı öğrenmiş.biz sonradan farkedip şaşırmıştık.hırslarını iyi yönde kullanırlarsa güzel gelişmeler oluyor..

deniz misal said...

benim kızım doğduğunda, ziyaretimize gelen herkes ilk 'abisi kıskanıyor mu' diye sorar ben de hep şaşırırdım bu soruya; nasıl kıskanmasın diye..

anne ve babayı paylaşmak, ilgiyi bölüşmek çok zor demek ki. zamanla aşılacaklarını düşünüp, olayların komik tarafını görmeye çalışıyorum ben.

ayrıca yazının sonunda bahsettiğin akika programı ne demek anlatabilir misin? sevgiler...

New York'tan said...

Bence de dogal bir olay da biz de tersi oldu kucuk buyugu kıskanıyor bızımkılerın arasında 6 yas var, buyuk kıskandı isede belli etmedi :)
bebek dogunca kurban kesiliyor ya kız bebege bir tane erkek bebege ıkı tane, kesilen kurbanı ese dosta ıhtıyacı olan kimselere dagıtıyorsun, burada program seklınde yapıyoruz,salonu susluyoruz bebek icin arkadasları davet edıyoruz , mevlit okunuyor, yemek veriliyor. Guzel geciyor akıka programları yurt dısında olunca ozellıkle :)

deniz misal said...

biz de çocuklar için akika kestik ve dağıttık Allah kabul ederse.. Ama program şeklinde değildi, üzüldüm şimdi...