Saturday, December 26, 2009

Babamızın ders verdigi okullardan birinin manzarası, carsamba gunu aksam , ailecek Manhattan'a gectik oradan Nj'e alısverise ,cocuklar ıcın eksıkler vardı onları alalım dedik Xmas onu oldugu ıcın alısverısmerkezleri saat 11 e kadar acıktı, o gun tam yedi saat araba ıcınde kaldık tarfık cok yogundu , ertesi gun kendımıze zor geldık .
Bugun Muharrem'in onu yani asure gunu, ben sabah yaptım, yedik afiyetle :) komsulara da verecegim birazdan.
Boya sonrası temizlik yaparken bana yardım etti Ahrar


Abimiz okula gidince Ahrar oyun arkadasını kaybediyor biz de gonlunu hos tutuyoruz beyefendinin :) sulu boya yaptık gecen hafta eglendi yaparken.

Nutella ve Ahrar

Fotografı guzel cekemedim ama paylasayım dedim Halley pasta kremalı pastaları sevenler icin ideal pastacıklar :)

9 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

ASLINDA NUTELLANIN YUZU OLMASI LAZIM AHRARIN )PASTA HARIKA GOZUKUYOR YERIZ KISMET OLURSA)

our twins of NY said...

Alttan 3. nutella ve ahrar baslikli resme bayildim. "sen nutella ye biz seni yiyelim!"

sümeyye said...

seyma ablacım fotografların supper..ahrar gıbı bır fotomodelım olsa ah benım de..sırf fotografını cekmek ıcın cocuk yapasım gelıyor bazen deermişim :p
bu arada makınenızın modelı ve ekstra lens kullanıp kullanmadıgını ogrenmek ısterım?? hemde cok acılınden please..
sevgiler

Ashley said...

Ya Kar yağsın artık burayada off.Mutlu Yıllar şimdiden
Sevgiler
Ashley

New York'tan said...

Seyhan ve Emine ,Bizde nutellaci Ahrar :) ben sonradan sevdim ama evde hic eksik olmuyor artik :)
Sumeyye canon 50D kardesimin makinesi, iki tane lensi var isimlerini bilmiyorum ama biri yakin biride uzak olanindan :)
Thanks Ashley Happy New year to you too :)

sevilay said...

kar fotosu ve ahrar süper...pastada çok güzel görünüyor.Yani herşey harika:) sevgiler...

sümeyye said...

pekı yapıştım sana da ama kaç dolara aldınız lensiz? (lenslerden bırı muhtemelen kutudan cıkmıstır dıgerını sız almısınızdır degılmı?) affola yorduysam ama gerekırse bende getırtebılırım de bır tanıdıga ondan bır sorayım dedım..tesekkurler

New York'tan said...

Tesekkurler Sevilay :)
Rica ederim Sumeyye body olarak yani lenssiz 1000 dolara almis normal lensler 200 civari diyor kardesim ama onun aldigi 400 dolarlik bir lensmis.Netten arastirip B@H den almisti o magazasindan yani , Tr e gelcek olsam yakinda getirirdim sana :)

ZarpandiT said...

ahrar benim adamım yahu nutella delisi demek :)))