Saturday, December 5, 2009

Bugun hava boyle yagmurlu, kapalı , gidecegimiz yere gidemedik bu yuzden ıkı saatlik yol ve trafigi dusununce vazgectik.
Cuma gunu aksamı Ahrar ufak bir ev kazası gecirdi, yerde yatarken sehbanin ayaklari ile oynamıs o da uzerine devrilmis iki kasinin arasına dusmus, hemen buz tuttuk sismesini engelledik, sonra krem surduk.El kremini biz kullanırken gorunce O da istiyor veriyoruz ama bu sefer her yerini kremliyor sacları bu yuzden yaglı gibi duruyor:)
Haftasonu kahvaltıları tum aile beraber bir araya geldigimiz kahvaltılar o yuzden ozel, her ne kadar erken kalksakta hafta icine kıyasla daha gec saatte kahvaltı yapıyoruz , cesitli yiyecekler hazırlamaya calısıyorum.Kahvaltı sonrası gazetelere bakmakda ayrı keyif,Mirzahan Toysurusın kataloguna bakmayı seviyor, oyuncaklar begeniyor :) su an ki istegi ps3 biraz para biriktirdi bayramda , biraz daha biriktirip almak istiyor.
Bu ayakkabı ve cantaları istiyorum :)
Dergilerde parfum testerları var kenarlarında, koklayıp begenıyoruz, bunu begendik baharatlı bir parfum.
Portakala batırılmıs karanfiller mutfagımızda duruyor guzel kokması icin
Bundan sonra evde yaptıgım ve begendigim yiyecekleri paylasıcam sizinle, daha oncede bahsetmistim tatlısı her zaman bulunan bir evimiz var, bu ıslak kekler cocuklara gitti bugun.
Portakal kremalı kurabiyeler, ıcınde portakal olan herseyi seviyorum.
Bu tartı gidecegimiz yere yapmıstım ama bize kaldı :)

Arkadaslar fotograf makinemi sormus, fotograf makinesi yeni ama kardesimin, bizimki tarih oldu :) onunkini kullanıyorum.

16 comments:

Aygül said...

Çok geçmiş olsun güzel oğluma.Nazar değmiştir güzelliğine.Ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor:))

arzu said...

Gecmis olsun canim, Allah gorunur gorunmez kazalardan korusun! Ben soldaki ayakkbiya bayildim, kucuk kirmizi canta da bir harika! Tatlilarsa bir harika gorunuyor:)

Anne ve Bebisi said...

Cok gecmis olsun..

Pasta harika gorunuyor :) Ellerine saglik :)

iffetin günlüğü said...

geçmiş olsun..çocuklar büyürken böyle ufak kazalar oluyor illaki..
portakallı kurabiyeyin tarifini bekliyorum.jöleli pasta da çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..

Nurdan Tatlar said...

oncelikle cok gecmis olsun, rabbim korumus guzel oglusunuzu,
pastanin uzerindeki dikkatimi cekti glazur mu?
hani su misir nisastasi ve suyla pisirilerek hazirlanan ev yapimindan mi yoksa farkli birsey mi?
muzlar kararmamis cilekler kurumamis oluyor degil mi? nasil yaptiniz merak ettim yazar misiniz?

deniz misal said...

Allah beterinden saklasın, geçmiş olsun..

tatlılar nefis görünüyor, ben portakallı kurabiyenin tarifini merak ettim. mümkünse tabi.. sevgiler...

New York'tan said...

Tesekkurler gecmis olsun dilekleri icin, portakallı kurabiyenin tarifini nette gezerken bulmustum ama kaydetmemisim bulunca yazarım insallah ama ici portakal ve sutle yapılan kremadan olusuyor dısıda elmalı kurabiyenin hamuru gibiydi :)
Nurdan tatlar,tartın uzerindeki tart jolesi, genelde kullanıyorum pastalarda daha parlak gozukuyor, muzu karadıgı ıcın pek tercih etmem ama evdeki cılekler yetmedigi ıcın kullandım ama tart jolesıyle kararma suresi azalıyor, tart tarifini www.ufukmutfakta.blogspot.com dan aldım tartlar bolumunden.

sümeyye said...

çook gecmıs olsun..
tatlı krızlerımın en agır ve yogun oldugu ve sıkkınlıgım sebbeı ıle yeme egılımımın cook armıs olması sebebı ıle fotoda kı butun tatlılardan bır porsıyon eslıgınde cayınızı ıcmeye geleyım iş çıkışı hemen ben ya!!!

New York'tan said...

Gel Sumeyye gel :) bak ıhlamurda yaptım:)

Nurdan Tatlar said...

turk tar joles mi kullaniyorsunuz? yoksa buralarda bulabilecegimiz alternatif bi marka var mi?

New York'tan said...

Turk tart jolesi kullanıyorum Turkiyeden gelirken getiriyorum, siz nerede oturuyorsunuz merak ettim :)

New York'tan said...
This comment has been removed by the author.
Rana Eslem GULMEZ said...

tekrar gecmis olsun seyma insallah morartisida en kisa surede gecer.bu postu esinede gonder ayakkabi vede canta icin belki supriz yapar)seyma gel senle ortak yemek blogu yapalim ben tek basima cesaret edemiyorum?)

our twins of NY said...

Seymacimcok cok gecmis, bitmis olsun. gorunmez kaza:( Allah beterinden saklasin...

Cantalarda ayakkabilarda sana feda. ne giysen onu tasimayi coook iyi biliyorsun... tatlilarda harika gorunuyor:)) ellerine saglik...

New York'tan said...

Emine hic dusunmemistim yemek blogu yapmak ama nasıl olsa evde birseyler yapıyorum olabilir konusalım seninle persembe gunu :)

Seyhan'cım cok tesekkurler, utandırdın beni guzel arkadasım :)

Nurdan Tatlar said...

Ben Atlanta da oturuyorum,live traffic feed'dan gormussunuzdur diye daha onceden yazmamistim :)
Bende Tr'den getirdigim pasta soslarimi kullanmaya kiyamiyorum, tart jolesi turk bakkalinda bile bulmak zor, anca netden siparis vermek gerek, evde yapiyorsaniz tarife cumburlop atliyim dedim ama, gene hayal kirikligi yasadim :(