Thursday, December 17, 2009

Bugun yemekten sonra sahildeki yolu kullandık, Xmas yaklastıgı icin evler isyerleri suslendi, ısıl ısıl parlıyor aksamları.





Asaf'ın uzun zamandır bekledigi bir haber olumlu neticelenince kutlamak icin bizi yemege goturdu, Turkiye'de ki restoranlari aratmayacak ozellikte olan Taci'ye gittik :) Ahrar'ın uzerine bakarak ne yedigini ogrenebilirsiniz :)
Salatası super peynirine bayılıyoruz ,salata ilk serviste geliyor ana yemek gelene kadar bitiyor zaten :)
Restorana gittigimizde hepimiz farklı bir yemek siparis veriyoruz herseyin tadına bakmıs oluyoruz boylece :)

Tracınlı kahveli cevizli serbetli bir tatlı bu, cok severek yeniyor bizim ailede :)
Sweet and sour chicken , tatlı eksi tavuk, Cin mutfagına ait bir yemek arasıra evde yapıyorum degisiklik olsun diye, Meksika mutfagı tercihimiz genelde yabancı mutfaklar icinde.
Esim gecen hafta taze cranberry (kızılcık) getirmis, nasıl tuketiriz derken aklıma cheesecake yapmak geldi, aksama kalmadı bile :)
Boya devam ediyor, ev karmakarısık, bir once bitsin yerleseyim istiyorum :) camasır makinesi sorunum hafta sonu cozuluyor ınsallah, guvenilir bir usta bulduk, arkadaslar saolun eger bulamasaydık sizin tavsiye ettiginiz ustalara deneyecektik, blog dunyasında usta bile bulabiliyorum :)
Cok sert ve soguk bir hava vardı bugun, bu hafta devam edecekmis etkisi , sabah Mirzahan'ı okula gotururken ellerimi hissetmedim desem abartmıs olmam.
Dun aksam giren hicri yeni yılınızı kutlarım.

10 comments:

* YeLiZ * said...

aksam aksam ayaktin beni !
Murgafa gidiyorummm hemennn

iffetin günlüğü said...

makina işinin yoluna girmesine sevindim.yemekler özellikle tatlılar nefis görünüyor..sizinde yeni hicri yılınız mübarek olsun..

deniz misal said...

işlerin yoluna girmesi sevindirici , boyada kolaylıkla biter inşallah. ama neden iskender fotoğrafı. hadi onu geçelim ya künefe.hadi o da tamam da ya o cheesecake. aşkolsun... diyette olan vardır diye aklınıza da mı gelmiyor :(
zulüm bu zulüm..

Rana Eslem GULMEZ said...

DIGER POSTUN YORUMLARINI OKUDUMDA SEYMA TUM TESISATCILAR LAZMIS YAHU))))HERSEY YOLUNA GIRER EN KISA ZAMANDA INSALLAH.
TACIDE BIZIM FAVORIMIZ HADI BASKA BIR LOKANTAYA GIDELIM OLDUGUMUZDA HERZAMAN PISMAN OLUYORUZ.TACININ TUM YEMEKLERI LEZIZ!AHRARA YEDIKLERI YARASIN)OPTUK SEVGILER..

sevilay said...

fotoğraflar ve yemekler süper görünüyor.Ne zamandır iskender yemediğimin farkına vardım:)Sevgiler...

ZarpandiT said...

bende senin hicri yılbaşını kutlarım! :) ne şirin bir blog burası :) blog başlığı ilgimi çekince kendimi burda buldum :)

tarcınlı cevizli tatlı gürcü tatlısı diye yapılıyor bizim evde merak ettim acaba aynımıdır :)

New York'tan said...

Arkadaslar yakinda olsanizda size ikram etsem tatlilardan :)
Hosgeldin Zarpandit
Cocuklarin isimleri benim blog :)
Tatli serbetli neskafeli kek ; sizin tatlidan degil sanirim :)

ZarpandiT said...

ohoooo hemşeriyiz azizim :) konyalıyım bende :)

New York'tan said...

Cok sevindim hemsom :)

Ashley said...

çok lezzetli görünüyor,
Mutlu Yıllar
Ashley