Wednesday, December 2, 2009




Dısarı cıkarken boyle giyiniyoruz, sapkayı kendisi taktı , Ahrar'ın uzerindeki kabandan benimde vardı lacivert renklisi okul yıllarında, Mirzahan'a da almıstım, Ahrar'a da bu sene aldık ,gelenek gibi oldu bizde :)
Ikı gundur Conneticutta'da yapılacak olan kermese yardım ıcın arkadaslarla toplanıyoruz, pazara kadar yogun bir program var.
Ahrar bayramda el opmesini ogrendi ,Fatos sana bu lafım :) bizi op deyince yanagımızdan opuyordu simdi bir de elimizi opuyor karıstı hatlar yani :)
Bu ara vaktim olursa aksamları abc de yayınlanan flashforwardı izliyorum, Lostun yapımcıları yapmıs, dorduncu bolumu izledim heyecanlı gidiyor simdilik , kitaplarım bitti yenilerini alana kadar Tr'den gelen yedikıta dergilerini okuyorum, tarih ve kultur dergisi, ogrenecek cok sey var..
Sevgili nurdantatlar sorunun cevabını bana soruyu sordugun postta cevaplamıstım, uzerıne bır post daha yazdım sanırım sen onu okumadın, cevap icin bir onceki posta bakarsan sevinirim.

Eglenceli bir sarkı, arkadas gondermis :)
















5 comments:

Nurdan Tatlar said...

yorum birakmistim ama gorunmedi galiba :)

New York'tan said...

Bugun bir karısıklık var galiba bloggerda benimde yazdıgım yorum gitmedi, neyse cevabı okuduguna sevindim :)

* YeLiZ * said...

aaayy yerim ya ne yakisikli olmus
Bide poz veriyor !!

Simdi aksam aksam oynattin beni bilesin.Hadi ben oynamadim de dinlerken ..hayatta inanmam !
Yani bende ayaga kalkip ortalaraatmadim kendimi ama oturdugum yerde ister istemez sallanmaya basladim ... :)

New York'tan said...

Oynayın diye koydum Yeliz cok hareketli dimi sarkı :)

arzu said...

Cok sirin:)fotograf makineni degistirdinmi Seyma'cim? yada isigin iyi oldugu bir zaman cekiyorsun:)cok guzeller...Buarada sutlaci denedim, iyiki paylasmissin tarifini:)