Monday, December 14, 2009

Evde boya var bu hafta , bugun baslayacaktı ama carsambaya ertelendi iyi de oldu, odaların yerini degistirdik Ahrar'ı yanımızdan ayırdık abisinin yanına gonderdik :) ev karısık, esyalar toplu Ahrar izin verdigi kadar :)
Bir de camasır makinesi sorunumuz var yaklasık bir bucuk ay once bozuldu makinemiz, 20 gun once aldık yenisini ama hala kurulmadı evin ortasında bekliyor sus niyetine ,makinenin kurulması icin duvarın kesilmesi lazım buyuk cunku ,burada evlerin cogunda makine yok Ny icin konusuyorum , yasak camasırhanelerde yıkıyorsunuz , sıcak su parasını ev sahibi odedigi icin genelde istemiyorlar ısınma ve sıcak su ev sahibine ait oluyor , mustakil evlerde cogunlukla kiracıya ait, neyse evlerde makine icin duzende yok tabii sıcak su girisi soguk su girisi diye, anlayan birisini bulmanız lazım, babamızın buldugu kısıde 20 gundur gelecek bekliyoruz , makinenin garantisi bir aylık yani gulsem mi aglasam mı , evin icinde gordukce sinir oluyorum , camasır icin camasırhaneye gidiyoruz . Bence esimde kasmıyor fazla illa olsun diye koltuktan manzara diye onu izlemek hosuna gidiyor heralde :))
İnsallah diger postta makinem kuruldu diye yazarım :)

8 comments:

iffetin günlüğü said...

makina meselesini kanadadan yazan bir blogcu hanımda okumuştum.dışarıda yıkatmak bir yandan iyi mi olurdu acaba.ser topla derdi yoktur en azından..biz de iki günde bir makina çalıştığından elde yıkıyor gibi korkuyorum çamaşırdan..

Anne ve Bebisi said...

Bizim de bulasik makinasi oooyle haftalarca beklemisti. Ustelik ilk aldigimiz buyuk bulasik mak. idi, adamlar getirdi, yer dar once yer acin dediler. Biraktilar makinayi gittiler. Hadii mutfakta dolaplari soktuk, buyuk makinayi gonderip kucugunu aldik.. Kucugu getirdiler bu sefer de baglanti borusu yok, onu alin dediler :P Boruyu aldik, sirketi aradik.. makinaniz gelince yapmiyorlarsa bir daha yaptiramiyorsunuz dediler!!! Uckagidin boylesi.. Diyecegim o ki, sen yine de sukret :P En sonunda bz kendimiz taktik, baglanti borusuna da ihtiyac yokmus, delivery yapan adamlarin uydurmasi!!! Ugrasmamak icin.. Ya da o kadar bilgisizler ki, iki cahil biz kari koca olayi cozduk, makinayi bagladik, isi bu olan adamlar anlamadi!!

Insallah seninki sorunsuz hallolur :)

New York'tan said...

Sevgili İffet, evde 5 kısıyız o kadar camasır var ki camasırhane ıcın bekletmek gerekıyor, guzel yıkamıyor ve herkes yıkıyor kopegı olan bıle, kuturmak zorundasın bu sefer beyazlar sararıyor,bende gun asırı yıkayan bırı olarak cok zorlandım bu donem :)
Ay Esra ben gectım bulasık makınesınden o artık luks bızde :) haklısın buradakiler Tr'dekiler gibi degil ısden anlayan adam yok,inan kendi kıyafetlerimi elimde yıkadım bozulmsınlar diye guvenmıyorum camasırhanedekılere sıcak su ayarına falan :) insallah bugun hallecekler bakalım :)

sevilay said...

ne diyeyim şaşkınlıkla okudum yazıyı,sanrırım biz oldukça şanslıyız.Allah yardımcın olsun hem boya için hemde makine için inş hemen hallolur...

arzu said...

Canim boya icin kolay gelsin!insaallah kolaylikla hallolur...

Camasir makinesi icin Rabbim kolaylik versin diyorum, gercekten cok zor bir durum. Ama bak ben sana bir tesisatci buldum hemen:)Hani Yasemin'in (NO'daki)arkadasi Sumeyye varya NY'a tasindi iste onlarin bir akrabasi var, kizin ismi Nazli(Meryem) onun esi (ismini hatirlamiyorum), iki dakikada tesisati yapiyor, Emine taniyor Sumeyye'yi ordan baglanti kurabilirsiniz.Oyle naz niyaz isi sallayan biride degil(di). Bak hemen ara bul vakit kaybetmeden. Opuyorum canim.

sümeyye said...

Ay turkıyenın en sukredılesı durumu bu olsa gerek ..çorabı bıle elde yıkayamayan ben (ıs basa dusunce herkes yapar herhalde) bulasık makınesız yasar ama camasırsız zor herhalde.. Allah yardımcınız olsun..
bu arada seyma ablacım ıcıme dert oldu bak ,yok mu koca NY de sımıthane vs :)
eh bızım canımız da eskıden yurt dısında bulunup tum baglantımız kesılmıs sayıldıgı ıcın sızlerın bloglarında gordukce neler canımız cekıyor ama ah ah gömüyoruz ıcımıze :P

our twins of NY said...

Seyma'cim;
boya icin ve arkasindan gelecek temizlik icin simdiden kolayliklar gelsin. Ama kis gunu ne boyasi bu boyle??


canim camasir makinesi konusunda ben sansliydim hep sanirim (3.av. deki evim haric. orda baglanti yoktu ama yine makinem vardi)
camasirhanede bir donem (3.av.de iken) yorgan gibi esyalarimi yikamistim. o da yorgani atmadan makineyi bir kere, deterjan ve camasir suyunu dokup bos calistiriyordum:) malum kopek olmayan ev pek yok. hadi onlara insandan daha iyi bakiyorlar asilarini falan yaptiriyorlar diyen olabilir amma ve lakin hsata olan yaslilar var ve tabii bakicilari. Iste bu bakicilar camasirlari makineye atip yikiyorlar ya c.suyu falan kullanmadan uyduruktan az deterjanla ben bu durumu hep dusunurdum, iste o bos calistirmalarimda:))

our twins of NY said...

bu arada

eger hala tesisatci bulamadiysaniz; bizim ust kattaki laz Ahmet baglamisti bizimkini.

2.bi tesisatci daha taniyorum. O da laz Tayyar abi:) Rukiye ablalar taniyor. bilgilerine canim:))